Avatar billede calgo Nybegynder
09. august 2002 - 23:26 Der er 28 kommentarer

Job søges

Hej jeg søger et arbejde som web udvikler. Jeg kan PHP og lidt ASP. I min fritid går jeg og laver servere og andre former for pc`er jeg kan håntere Linux og Windows. Jeg søger job som Server Administrator eller Web udvikler på fultid eller freelanche vis du har et job til mig så send en mail til mig på:

MaiL:lars@c.dk
Avatar billede schaefner Juniormester
09. august 2002 - 23:28 #1
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. august 2002 - 23:28 #2
hvis du nu selv skulle bedømme.... hvilken kategori hører dit spørgsmål så hjemme i ? (for jeg kan godt afsløre at dette ikke er den rigtige...)
Avatar billede calgo Nybegynder
09. august 2002 - 23:29 #3
Hmm
Avatar billede calgo Nybegynder
09. august 2002 - 23:29 #4
ja
men når jeg vælger Job/Opgaver : fultid
siger den jeg ikke kan oprette i denne katorie
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. august 2002 - 23:31 #5
jeg har lukket 244632, da jeg regner med at det bare var en fejl.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. august 2002 - 23:32 #6
og flyttet dette til den rigtige kategori.

Mvh.
Jelzin101/Co
Avatar billede calgo Nybegynder
10. august 2002 - 16:25 #7
Er der virkelig igen der kan give mig job øv bøv ;)(
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. august 2002 - 16:27 #8
lars>> er par gode råd, -for det første så er det altid en god ide at smide nogle referencer - eksempler på ting du har lavet, for det andet virker det meget bedre hvis du aktivt søger job, - find ud af præcist hvad det er du kan tilbyde en virksomhed og lav så en liste med de virksomheder du mener kunne have brug for dette, ring så til dem, snak med den personaleansvarlige og tilbyd ham din arbejdskraft.

/jelzin
Avatar billede kein Nybegynder
20. august 2002 - 09:49 #9
Vi ville da gerne have flere oplysninger om dig...

Har du erfaring som server admin? (hvilke systemer)
Har du erfaring med konfigurering af webservere? (hvilke)
Fra 1-5 hvor god en PHP programmør er du?
Fra 1-5 hvor god en ASP programmør er du?
Fra 1-5 hvor godt kendskab har du til server hardware?

Send gerne dine svar til os på kein@kein.dk
Avatar billede delwin Nybegynder
25. august 2002 - 17:07 #10
kein.. er det sådan at i søger? for så vil jeg da også lige sende jer en ansøgning.
Avatar billede artico Novice
30. august 2002 - 00:21 #11
Har du fået et job ?? Hvor i landet bor du ? Jeg har 2-3 php/mysql jobs liggende...... mail evt. på info@sitecheck.dk
Avatar billede skjoldby Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:01 #12
delwin og calgo >> skriv til mig hvis I stadig leder efter job - gerne med referencer og kompetencer. Vi mangler en supporter/sysadmin/udvikler - ja lidt af en blæksprutte. info@abusness.dk

/skjoldby
Avatar billede delwin Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:29 #13
:-) Tak for tilbuddet, men jeg er lige blevet "headhuntet" ;-) Ret fed fornemmelse faktisk.. Sååeehh.. Der skal en ret god pakke på bordet før jeg er interesseret. Men tak alligevel..
Avatar billede delwin Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:31 #14
skjoldby << er det forresten ikke info@abusiness.dk - info@abusness.dk findes ikke..
Avatar billede skjoldby Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:35 #15
hej delwin -> du har helt ret. Den korrekte adresse er:
info@abusiness.dk

Det kunne være jeg også skulle søge en som kunne læse korrektur :-)
Avatar billede ecom Nybegynder
16. november 2002 - 22:48 #16
Hej "Calgo"

Så på eksperten at du for nogen tid siden ledte efter et job som bla. "Server Administrator" !!!!

Hvis du stadigvæk er på jagt efter et freelance job som "Server Administrator" må du gerne sende mig en mail med lidt oplysninger om du selv og hvad du kan.

Da vi lige har "mistet" en af vores folk søger vi en ny "Server Administrator" som kan vedligeholde vores serverpark primært Cobolt maskiner, opdaterer programpakker, databaser m.m. - der er nogle "spændende" opgaver at gå i gang med.

Du kan se mere på vores site: www.e-company.dk

Hilsen / Ralf
E-company ApS
ralf@e-company.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2003 - 05:44 #17
cargo >>> kunne det tænkes at du havde 1 min til at lukke dette spørgsmål???
Avatar billede coolstar Nybegynder
19. juni 2003 - 10:37 #18
hvis det er kan jeg godt være til rådighed til freelance
Avatar billede theprofessor Nybegynder
30. juli 2003 - 15:54 #19
læg din CV ude på en job-database, og måske kan firmaer finde dig!
Avatar billede tjp Mester
15. september 2003 - 00:36 #20
Lukketid??
Avatar billede konens Nybegynder
24. september 2003 - 12:15 #21
lukketid?
Avatar billede konens Nybegynder
24. september 2003 - 12:16 #22
hmm tråden er mere end et år...
Avatar billede theprofessor Nybegynder
06. november 2003 - 13:41 #23
har du ikke fået tilbud siden 2002? Har du oprettet en CV i CV-databaser? Fik du svar?  Jeg få ca. 10 hendvendelser om ugen, og det er kun fra DANSKE databaser!!
Avatar billede thb Nybegynder
13. november 2003 - 23:06 #24
Jeg vil også have 10 henvendelser om ugen.. :)
Hvor skal jeg tilmelde mig.. ??

Thomas
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
20. august 2004 - 22:47 #25
hey der ude... jeg er en dreng på 15 som søger et job og så tænkte jeg at der sikkert er et par kloge hoveder her inde..... Hvilke jobmuligheder er der for en femten årig dreng.... ps gider ikke aviser
Avatar billede horsmark Nybegynder
29. april 2006 - 11:21 #26
lukketid ???????
Avatar billede horsmark Nybegynder
07. august 2006 - 12:38 #27
lukketid ???????
Avatar billede aaba_aps Nybegynder
31. marts 2008 - 01:10 #28