12. august 2002 - 09:50Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Tvungen sideskift ved udskrift fra web-sted
I forbindelse med administration af et elektronisk kvalitetsstyrings system kunne jeg tænke mig at få mulighed for at lave et tvungen sideskift i forbindelse med udskrifter, så skemaer m.v. ikke deles på to sider. Jeg arbejder med FP2000.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.