Avatar billede spacey Nybegynder
24. august 2002 - 22:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sælges: Bærbar Fujitsu B110 (Biblo)

Da jeg har fået en ny bærbar vil jeg gerne sælge min gamle mini-notebook,
hvis jeg altså kan få en ordentlig pris for den.

Det er en Fujitsu Lifebook B110 (også kendt som Biblo) - det er en lille let
sag på kun 1,1kg!, og med målene 2,6*16,7*22,8cm (dette er hvad jeg selv har
målt med et målebånd, så de officielle mål kan godt være en mm fra eller
til).

Dens data:

233 mhz pentium mmx
96 mb ram
3 gb harddisk
8,4" tft skærm (800*600)
Lydkort, infarød port, usb, ps/2 osv
Floppydrev
PC card slot

Desuden medfølger protreplikator (vga, parallelport, com-port), og hvis du
er interesseret kan du få et Archos USB cd-rom drev (24x), en taske, og et
kombineret 3COM 10/100 mbit netkort og 56k modem (PCMIA) med for lidt ekstra
penge. (tingene er brugt sammen med maskinen, og fungerer fint - faktisk er
cd-rom drevet kun brugt et par gange).

Maskinen har desuden en luksus forsikring hos Merlin/Electronic world som
dækker _ALT_, dvs. at hvis du smider den på gulvet, den bliver stjålet eller
hvad som helst ellers udbedrer de fejlen eller giver dig en ny, også selvom
at skaden er din egen skyld - og dette dækker også batterier som bare bliver
slidt (jeg fik skiftet batterier og pegeredskab i den for et år siden, så
batterilevetiden er stadig rigtig god).

På trods af dens forholdvis langsomme processor kører den win2k, officeXP,
deltaforce 1+2, photoshop, winamp og mange andre programmer ganske fint og
problemfrit - det først ved tung billed eller video redigering, eller tunge
3D spil at den kommer til kort.

Se evt. billeder og specs på
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Lifebook/BSer
ies/B110.html

Bare byd løs - dog sælger jeg den kun hvis jeg opnår en pris jeg føler jeg
kan være tilfreds med - det er en lille og superlækker maskine, og derfor
vil jeg ikke af med den for enhver pris.
Den skal helst afhentes, men hvis du bor langt væk kan vi måske finde ud af
noget med at sende - den befinder sig i 2750 Ballerup.

Mvh. Jens Helby
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. august 2002 - 22:31 #1
du må have en minimumspris??
Avatar billede spacey Nybegynder
24. august 2002 - 23:56 #2
Næhh, egentligt ikke...
Kom med et bud, også tager vi den derfra, jeg gider ikke sidde og oplyse en pris også skulle høre på 100 dumme kommentarer om at det er alt for meget "for man kan jo få en ny xxx til xxx kr" - dette er en ret fed og speciel maskine, og derfor kan man ikke bare sætte en std. pris.
Der er BTW blevet budt 3100 kr uden netkort/modem og cd-rom (jeg har også sat den til salg på dk.marked.privat.edb).

Mvh. Jens
Avatar billede hottehans Nybegynder
25. august 2002 - 16:31 #3
ehhh.... 3100? byder 2000 med cdrom...
Avatar billede ice Nybegynder
28. august 2002 - 20:31 #4
er den blevet solgt??
Avatar billede hermandsen Juniormester
09. september 2002 - 01:35 #5
Jeg vil også gerne lige høre svar fra ice's kommentar...
Avatar billede hottehans Nybegynder
25. september 2002 - 20:55 #6
osse her
Avatar billede spacey Nybegynder
25. september 2002 - 21:13 #7
Sorry folkens, men den er solgt for længst...
Bare underligt at jeg ikke har fået nogle mails om dette spørgsmål før nu -jeg har da ikke fået en da hermandsen svarede, og heller ikke den sædvanlige "Du har spørgsmål som venter på at blive lukket" email?

Anyway, den er som sagt solgt, ment tak for jeres interesse.

Mvh. Jens
Avatar billede spacey Nybegynder
25. september 2002 - 21:14 #8
Jeg kan lige lukke med det samme....