Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. september 2002 - 20:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori, SML - hvad mener i?

Da jeg ved at vi er minimum 2 der vil faa glaede af en kategori ved navn SML ville jeg blot lige forhoere mig hvorvidt der er andre der mente det er en god/daarlig ide.

hvis du saa ikke ved hvad ML er kan jeg anbefale :
http://www.dcs.napier.ac.uk/course-notes/sml/manual.html
http://www.csci.csusb.edu/dick/samples/ml.syntax.html
hvoraf det foerste link nok er det bedste :)
men kort sagt er det funktionsprogrammering.

Mvh.
Jelzin
Avatar billede neteffect Nybegynder
07. september 2002 - 20:43 #1
OK med mig, bare vi også får en kategori med Forth

Klik rundt i links fra http://dmoz.org/Computers/Programming/Languages/Forth/
hvis du ikke lige ved hvad Forth er.
Avatar billede groggy Nybegynder
08. september 2002 - 19:27 #2
Da jeg er den anden der vil få glæde af det, synes jeg helt klart det er en god ide!
Avatar billede x-masman Nybegynder
22. september 2002 - 19:15 #3
Jeg tror kun at det er datalogi-studerende på 1. og 2. år, der har brug for sådan en katagori og hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke der er så mange af dem her. Hvis det er kan du jo bare oprette spørgsmålet i Programmering: Generelt.

Altså jeg ved ikke lige om der er nok, der kender og bruger SML til at oprette en kategori.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. september 2002 - 13:35 #4
xmasman - jeg tror du har ret (hvilket den overvaeldende maengde af indlaeg i dette spoergsmaal ogsaa vidner om :)

/jelzin
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. oktober 2002 - 14:32 #5
nå så tror jeg bare at vi lukker her - hvis i vil have del i den volumiøse pointsum så smid et svar ;)
Avatar billede x-masman Nybegynder
14. november 2002 - 15:59 #6
så kom da med de point:-)
Avatar billede x-masman Nybegynder
14. november 2002 - 15:59 #7
jeg mener det point :-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. november 2002 - 04:01 #8
here u go :) (og gå nu ikke ud og brug det hele på een gang :0)