Avatar billede gnaffe Nybegynder
18. september 2002 - 18:44 Der er 1 løsning

hardware el. installition/opsætning???(HASTER)

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået ny computer uden hdd, for jeg havde en "gammel" IBM 120 Gb, da jeg satte hdd'en i og ville installere windows sagde den, at diskpartitionen ikke er kompatibel med Windows, så prøvede jeg med et andet windows med samme resultat. Da det skete fik jeg installitionen til at lave en partition på min hdd, men stadig ikke kompatibel, til sidst prøvede jeg at lave en Fat32 partition i PQ magic på min gamle computer, men stadig kom der det samme i installitionen.

Hvad kan jeg gøre???
er der fejl på min hdd, eller er det andet hardware med fejl, eller er det installition/opsætning
Skal lige nævnes at det var en sammel selv...og at det var win XP og 2k jeg prøvede med.

-Gnaffe-
Avatar billede gnaffe Nybegynder
18. september 2002 - 19:16 #1
nu har jeg fået løst problemet, ved ikke helt hvad der var galt, men jeg slettede alle partitioner og lavede en ny
-Gnaffe Out-