Avatar billede cable53 Nybegynder
20. september 2002 - 20:04 Der er 3 kommentarer

Nedsat download-hastighed

Vi har en 1Mbit forbindelse hos TDC. Jeg har altid kunnet downloade med ca. 120Kb/s, men i de sidste par uger har jeg kun kunne komme op på 40-45 Kb/s, men min lillebror kan stadig downloade med ca. 120Kb/s på hans computer.

Nogen der ved hvad dette kan skyldes???
Avatar billede rs2000 Nybegynder
20. september 2002 - 20:08 #1
Har du meget upload samtidigt?
Jeg ved min taber download fart når jeg har meget upload samtidigt.
Det er kun en 256/128 forbindelse,så den er nemmere at tvinge i knæ.
Avatar billede cable53 Nybegynder
20. september 2002 - 20:13 #2
Det er ren download, men kender godt problemet med upload og download samtidig.

Uploaden er dog også faldet markant, før kunne jeg uploade med ca. 30kb/s nu er det kun ca. 14 kb/s.
Avatar billede kube Nybegynder
21. september 2002 - 13:12 #3
har du skiftet ledninger eller andet ud i mellemtiden?