Avatar billede wizax Nybegynder
23. september 2002 - 19:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Mangler et vindues billede til min Computer

Hej..

Jeg har en Comp, der er lettere modificeret.. (Blå Plexi vindue, Lys, Forchromet sider og blå-grå-metal malet front med sort air-duct.

MEN nu vil jeg gerne have et "frostedd"/"sandblæst" billede på min Plexi rude i siden (den er firkantet med runde hjørner).

Desværre er jeg ikke helt så god til at tegne som jeg gerne ville være, så her er det jeg bliver nødt til at "betale" mig fra det...

Jeg skal bruge en simpel men kraftfuldt tegning til min plexi-rude, som skal kunne skæres ud i pap/papir og "frostes" over på ruden. Der er extra point til den der laver et "matchende" logo til fronten.

Opgaven er fri, så brug fantasien!!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
24. september 2002 - 07:41 #1
jeg kunne godt tænkte mig at se et billede af den.

--> HB5v6
Avatar billede wizax Nybegynder
24. september 2002 - 12:30 #2
Giv mig din mail adresse, så skal jeg maile et til dig....
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. september 2002 - 17:22 #3
jeg vil også gerne se et billede af dit tårn =)

nova@atfclan.com
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. september 2002 - 17:42 #4
fedt tårn ... jeg laver et forslag =)
Avatar billede wizax Nybegynder
25. september 2002 - 17:47 #5
cool!!!!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. september 2002 - 19:11 #6
her et forslag... http://www.danishdesigns.dk/pro/towerimage.jpg

som Kommer til at se nogenlunde sådan ud her : http://www.danishdesigns.dk/pro/tower.jpg
Avatar billede wizax Nybegynder
25. september 2002 - 20:37 #7
Har du også en til fronten? Det ser hammer sejt ud!!!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
26. september 2002 - 00:58 #8
kan godt lave en til fronten..ved ikk om du bare vil ha den samme figur eller om det skal være noget andet ..evt. med et navn elelr bogstav flettet ind ..altså samtidigt med at det enkelt.. ??
Avatar billede wizax Nybegynder
26. september 2002 - 08:48 #9
Hvis du kan få ordet "Wizax" flettet ind, ville det være Super!!!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
26. september 2002 - 15:31 #10
Avatar billede wizax Nybegynder
26. september 2002 - 18:20 #11
Du er med i min aftenbøn fra nu af!! Jeg mailer billeder af den i færdig tilstand!!!
Avatar billede wizax Nybegynder
26. september 2002 - 18:22 #12
svar lige på dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/262912
Avatar billede atf_nova Nybegynder
26. september 2002 - 18:23 #13
ok