Avatar billede harry Nybegynder
26. september 2002 - 17:22 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vorbis ?

Hej hvem ved hvad det beste FreeWare program hedder til at lave (Vorbis) audio filer i hedder?

På forhånd tak! :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 17:40 #1
Prøv denne her, den er da gratis. Om den er go ved jeg ikke.
http://download.com.com/3000-2140-2605391.html?tag=lst-0-2
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 17:42 #2
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 17:42 #3
Avatar billede harry Nybegynder
26. september 2002 - 17:52 #4
Phatlassse> Jeg ved godt hvor man kan finne det! Jeg ville baer høer om der er nogen her der ved hvad der er vær at have med at gøer!
Avatar billede dar Nybegynder
26. september 2002 - 21:32 #5
CDex er et rigtig fedt og rimelig avanceret program... Og så er det jo gratis:
http://cdexos.sourceforge.net/
Avatar billede harry Nybegynder
26. september 2002 - 22:10 #6
Hej tak for jeres svar! :-)
Dar> Ved du hvordan det kan væer at når man høer
Vorbis filer med Winamp kan man se at den står og
svinger mellem hvor mange KB/S det er i?

Mvh. Harry
Avatar billede madizone Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:31 #7
Hej Harry.
Jeg blander mig lige fordi jeg selv er lidt af en vorbis-narkoman.
Den bedste Vorbis encoder er vel OGGDrop som du kan hente fra www.vorbis.com. Hvis du er på jagt efter en god CD-ripper, som understøtter Vorbis, CDDB og auto-tagging så anbefaler jeg dBpowerAMP som kan hentes fra www.dbpoweramp.com, hvis du er i tvivl om hvilken bitrate/qualityrate du skal bruge, så prøv med 80 kbit eller 64 kbit - det er nok til de fleste.