Avatar billede konex Nybegynder
27. september 2002 - 14:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Er det rigtigt at Microsoft har lukket produktnøgler...

Er det rigtigt at Microsoft i forbindelse med SP1 har lukket produktnøgler der starter med D og F

Er der nogle der ved om dette er rigtig og kan i give et link til et sted hvor det står.

(der vil kun blive givet point til dem der giver et link)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. september 2002 - 14:27 #2
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. september 2002 - 14:27 #3
Det er ikke korrekt at 2 så store grupper er blevet spærret. Kun et par velkendte keys får nakkeskuddet.

Læs mere på http://www.microsoft.com/piracy/basics/activation/windowsxpsp1.asp

NanoQ
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
27. september 2002 - 14:40 #4
Findes der ikke en liste over lukkede CD keys ???
Avatar billede hien Nybegynder
27. september 2002 - 14:45 #5
Hvis du har en lovlig kopi er der ik noget at være bange for ;)
Men for piraterne burde ik måske overveje ikke at opgradere.....

Men som jeg har hørt det, har MS lukket for en del meget brugte cd-keys! Jeg tror heller ikke at MS ville lukke så store nogle grupper...

---
hien - the truth about me
:: http://hien.dk/
---
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
27. september 2002 - 14:59 #6
Der står at det er TO Cd-Keys der er blevet lukket, kender godt den ene men det må jeg nok ikke poste her..
Avatar billede konex Nybegynder
27. september 2002 - 17:10 #7
firmaet jeg arbejder for har en enterprise license hvor nogle af vores bruger har haft problemmer med at opdater til sp1, de får af vide at nøglen ikke er gyldig.

Vi har dog en løst som virker - men jeg har set en hjemmeside hvor det står at Microsoft har lukket for D og F nøgler, problemmet er dog at jeg ikke kan henvis til denne side, så hvis der evt. var nogle der havde set det samme på en mere "offenlige/lovlig" side.
Avatar billede kleve Nybegynder
30. september 2002 - 00:52 #8
Avatar billede konex Nybegynder
30. september 2002 - 07:08 #9
kleve -> jeg fik det nok ikke skrivet, men i samarbejde med Microsoft har vi løst problemmet - jeg står altså ikke og skal bruge et crak som også er i mod reglene her på Eksperten.
Avatar billede konex Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:25 #10
Lukker.