Avatar billede andreasv Nybegynder
30. september 2002 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word skodkode ;-(

Hejsa

Jeg mangler lige et lille program som kan rense et word dokument for al den skodkode den ligger ind når man gemmer til ren HTML.

Nogen som har "LINKET" til det program som kan hjælpe???

Venligst
AndreasV
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. september 2002 - 11:05 #1
Dreamweaver har en "clean up word html" funktion der virker udmærket.

Du kan hente en trial version på www.macromedia.com/software/dreamweaver/
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. september 2002 - 11:29 #2
Jep, det er dreamweaver der skal til i det tilfælde!
Avatar billede andreasv Nybegynder
30. september 2002 - 11:33 #3
Er der nogen af jer der har det installeret??? Jeg synes ik jeg vil installere det bare for en gangs arbejde. Hvis jeg sender koden og en af jer vil gøre det for mig, smider jeg en extra røvful point oveni...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. september 2002 - 11:48 #4
Sidder ved en skole pc lige nu, men gør dig selv en tjeneste, download programmet og prøv det, er ret sikker på at når du først får leget lidt med det, vil du elske det, og nok købe en licens på den ene eller anden måde
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
30. september 2002 - 17:09 #5
Jeg vil også klart anbefale at du prøver programmet, men gider du ikke dette, er du da velkommen til at din kode til jeg, på lsoren36@students.aabc.dk
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:14 #6
selvfølgelig