Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Flere accespoint´s

Jeg har et netværk som kræver flere accespoints men skal der kabler i alle accespoints for at det virker. Eller kan de "fange" hinanden uden brug af kabler
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2002 - 14:37 #1
Jeg vil bestemt anbefle at du bruger kabler, tænk på båndbredden, sikkerheder og drift sikkerheden. Hvis du tilkobler dem trådløst, deler brugerne jo båndberdden fra anden accesspoint og frem
Avatar billede cokeman Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:38 #2
Og husk endelig at alle kablerne SKAL samles i en HUB ikke en switch, det vil smide brugerne af, da switchen tror at IP xxx.xxx.xxx.xxx sidder på port 17, men bruger er lige hoppet over på et andet AP, og sidder nu i port 19....
Avatar billede dar Nybegynder
05. oktober 2002 - 22:24 #3
De skal sættes sammen med kabler da de kører på forskellige kanaler