Avatar billede diechmann Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mistænkt

Jeg har installeret spillet mistænkt på min PC med styrerprogrammet XP-Professionel men det nægter at køre. Det har før hen kørt upåklageligt på win 98. Følgende fejl meddelse forekommer problemer med direct player. Der er installeret DirectX 8.1 nogen der kan hjælpe?
Avatar billede -johnny- Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:50 #1
Har samme prob. du kan simpelhend ikke kløre Mistænkt u XP =(
Avatar billede diechmann Nybegynder
03. oktober 2002 - 23:03 #2
får desværre samme fejl......director player har fundet en fejl....
Avatar billede diechmann Nybegynder
03. oktober 2002 - 23:12 #3
er der nogen der har et forslag til link hvor der kan fejlfindes???
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:23 #4
Kender ikke dit serienummer, men her er den mail som supporten gav mig dengang jeg skrev og spurgte dem:
Med det serienummer på CD'en start med denne opdatering.
Klik på denne link: www.sirfreddy.dk/mis_patch.exe ,eller gå ind på
www.sirfreddy.dk, og klik på support>mistænkt, og download MIS_PATCH.EXE.
Dobbelt-klik på MIS_PATCH.EXE, og lad den erstatte den MISTANKT.EXE
der ligger der hvor Mistænkt er installeret. (Sikkert C:\Programmer\mistænkt\)
Hvis Mistænkt er installeret et andet sted end C:\Programmer\mistænkt\,
angiv dette i "Unzip to folder" feltet, eller klik på Browse, for at finde stedet
manuelt. Sig JA til at overskrive, hvis du bliver spurgt.
NB! Mistænkt supportere som sagt ikke XP, men burde køre med denne
uofficielle patch.

Så prøv det af :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:58 #5
takker :)
Avatar billede perwolf Forsker
16. juni 2006 - 17:45 #6
Måske kan denne sti hjælpe. Jeg har lige downloadet filen: http://www.3dnyt.dk/files/031116/Mistænkt%201%20Patch/mis_patch.exe

Held og lykke