Avatar billede michael-k Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Julegave ide :)

Er ved at skrive ønskeliste.  Måske det er underlig så tidelig men har en total forskruet familie der begynder at købe i oktober månede. Min kæreste er endnu mere forskruet da hun altid køber noget vi begge kan bruge. Så i år bliver det personlige ting :)
Sad og tænkte på photoshop bøger. Har købt biblen og syntes den er kanon, men bruger den mest som opslagsværk. Så søger en med nogle fede tutorials agtig bøger.

Har tænke på dem her.
Photoshop wow book
Photoshop magic
Photoshop killer tips

Nogle der kender dem  og vil dele lidt erfaringer.
Eller har i ander der ville være fede at overveje at komme på listen ville det også være fint.

Skyld løs, skal virkelig have den her liste færdig snart eller skal jeg bare åbne gaver med tupperware og gavekort til fona til jul :-(
Avatar billede initializing Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:57 #1
En Mac hvis du ikke har det :)
Avatar billede initializing Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:57 #2
G4 skulle være gode men lidt dyre :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:58 #3
Nah det bliver nok lidt over bugettet for de fleste tror jeg desværre :(
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:58 #4
En Mac ? Du er gal
Avatar billede initializing Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:59 #5
Sagde også at de er lidt dyre..
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:59 #6
inden denne debat udarter sig til mac debat  får i lige chancen for at skrive jeres mail så kan i diskutere der.
Mit spørgsmål er om bøger
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:26 #7
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/soeg.asp?kategori=5[]Besked=%3CBR

kæmpe god bog, både den til 5.5 og 6, så den til 7'eren kan kun være kanon.. kommer godt nok først næste år :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:16 #8
er det den der classroom in a book  du snakker om ?
Kender den til illustrator  en meget god bog, til at starte op med. Men ikke lige det jeg står og mangler til photoshop.
Sådan lidt mere hvor man går i dybden med photoshop  eller i dyben med webgrafik
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. oktober 2002 - 18:19 #9
Jeg må gå efter amazons vurderinger så :)