Avatar billede zhriver Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASUS A7V8X

Hvis der er nogen der har et bundkort magen til kan i så ikke fortælle mig hvor stikket til min harddisk LED, skal sættes på kortet. Alt andet har jeg tilsluttet og det virker, jeg kan bare ikke se hvor stikket skal sidde.
Tak
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:22 #1
har du vendt stikket på lysdioden rigtig
Avatar billede zhriver Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:29 #2
Jeg har kan slet ikke finde hvor stikket skal sidde.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:18 #3
stikkene plejer og sidder i den række hvor man også sætter reset,power lys,højtaler .den hedder ofte hdd led står på printet
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:27 #4
du har kigge i manualen ik'?

hvis du ikke har den, så hent den her
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/kt400/a7v8x/e1119_a7v8x.pdf
Avatar billede torben.s Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:58 #5
den skulle gerne sidde ud fra øverste højre hjørne af det stik hvor du har forbundet reset,power,højtaler osv.  det er et lille stik med 2 pins og der skulle gerne stå ide-led ved stikket.
hvis det ikke virker når du har fundet det så skal du sætte det i omvendt.
mvh torben
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:37 #6
stikkene plejer og sidder i den række hvor man også sætter reset,power lys,højtaler .den hedder ofte hdd led står på printet

syntes du ikke det virker lidt tyndt når jeg kommer med den den halve løsning som den anden kom med senere