Avatar billede masterfix Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:32 Der er 7 kommentarer

Partner til adult site

Vi står og mangler en eller flere arbejdende partner til nyt adult site.

Vi søger en eller flere som er kender til et eller flere af følgende områder: billedredigering (scaling), programmering (logon/betaling), webmasterfunktion.

Du skal være over 18 år, køn og bopæl er underordnet blot du er "online" det meste af tiden. Du skal ikke have "penge op af lommen" men indskyder din arbejdskraft som udløser partnerskab (vi finansierer den foreløbige drift).

Vi har i øjeblikket en pakke på 75.000 billeder der skal klargøres til udgivelse. Design er stort set færdigt. Sitet bliver et betalingssite når det er endeligt færdigt.

Sitet har nogle meget atraktive domænenavne der dækker hele adult spectraet og som automatisk generer meget trafik.

Vi har sikret os alt den serverplads vi behøver hos en af landets største ISP'er og får ubegrænset båndbrede på Giganet.

Hvis du ingen "weberfaring" har, skal du nok ikke henvende dig da vi kun søger seriøse partnere.

Du kan også skrive til hostmaster@pornoindex.dk (site som vi også driver og er under introduktion)

Clive Card
Avatar billede locturian Nybegynder
14. oktober 2002 - 00:09 #1
Er det noget, der inden for nærmeste fremtid, vil give penge?
Avatar billede masterfix Nybegynder
14. oktober 2002 - 03:47 #2
Ja helt klart !!!

Vi er allerede i luften med den første for testens skyld og er indenfor ca. 1-2 uger klar til at introducerer den først af sitene, vi regner med at kunne gå over til betaling på sitene fra omkring årsskiftet når vi har fået den nødvendige kritiske masse.

Så vi regner helt klart med at kunne tjene penge fra omkring årsskiftet og erfaringerne viser at det nok er det eneste der er penge i på nettet.
Avatar billede locturian Nybegynder
14. oktober 2002 - 14:33 #3
Det lyder alt sammen meget spændende, men før jeg vil sige ja til noget, skal jeg være sikker på, at alt det juridiske er på plads, fx. ang. jeres billeder. Har i rettigheder til dem? Eller har i bare anskaffet nogle warezcd'er, fyldt med billeder?
Avatar billede masterfix Nybegynder
14. oktober 2002 - 14:53 #4
Billederne købes ikke, men farmes - ca 90% er uden nogen for anmærkninger og de resterende ca. 10% har en eller anden www. adresse i siden - der er ikke angivet copyright på billederne.

Der bliver ingen juridiske problemer der kan henføres direkte til os, men i denne verden kan der vel altid komme en klage eller 2, men det har man jo et selskab til at klare.

Fx. har Adobe inc. har da tidligere også været efter mig men måtte trække deres sag tilbage da det var mig der havde rettighederne til det de "klagede" over og ikke dem. Nu kan jeg helt "lovligt" drille dem ude de kan gøre noget. Så du kan altid få en "klage" men det er ikke ensbetydende med at der er hold i den.
Avatar billede locturian Nybegynder
14. oktober 2002 - 16:03 #5
Finno, skriv til mig på loc@locturian.dk, eller på icq: 42896058
Avatar billede dennismp Nybegynder
16. oktober 2002 - 17:11 #6
Jeg driver et paysite og er ansvarlig for de områder du nævner og lidt mere. icq: 3893048
Avatar billede masterfix Nybegynder
16. oktober 2002 - 17:34 #7
Locturian >>> Mailer dig i aften med info - beklager tiden - så først din besked nu.

Dennismp >>> Har ingen ICQ men mail mig din email adresse på hostmaster@pornoindex.dk og jeg sender dig mere udførlig info.

Clive