Avatar billede zeldo Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kom så - hvad syntes i ?

Så har jeg endelig fået designet til min side færdig....

Så ville jeg da gerne lige hører hvad jer "eksperter" siger til det. Det er som sagt kun layoutet som er færdig, så ingen undersider virker endnu!
Avatar billede sukos Juniormester
15. oktober 2002 - 16:31 #1
Flot!
Avatar billede agony Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:31 #2
kan vi få et link ??
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:31 #3
www.net-bold.dk/nytdesign

taber fejl at starte med at glemme og skrive adressen
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:32 #4
Tjaah, den er ok, men den ligner til foreksling noget man har set en million gange før.
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:32 #5
forveksling even
Avatar billede agony Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:33 #6
teksten virker ret monoton. Måske du skulle prøve at finde nogle farver som passer godt til grøn og bruge disse ved f.eks diverse menupunkter.
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:33 #7
Jes enig med Runeevers
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:35 #8
Nogle ideer ??
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:45 #9
den er sgu da okay...

Men mit bud på noget konstrukrivt, som måske også kommer det for nogle monotone til livs, er at selve indholdet, kassen i midten, brude være med hvid / meget lys baggrund og en anden style end der er i kasserne / menuerne rundt om, jeg vil kun have td'n i den sorte inderste ramme til at se anderledes ud.
Det vil hjælpe med at holde fokus på indholdet og vil bryde det der for nogle er så monotont. - personligt ville jeg foretrække dette!
Så ville jeg nok ohså putte lidt margener inden i kasserne bare et par pixels i menu kasserne og ca 10 pixels ved selve indholdet - den kasse jeg vel have lys.
Jeg kunne sikkert finde på mere, men de ting jeg har nævnt vil forbedre den meget mener jeg.
Ellers er den da et godt stykke over standard her på eksperten!!!
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:47 #10
TAk Stroehm... det var noget jeg kunne bruge.... er tilbage med rettelser om 30-60 minutter... måske før
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. oktober 2002 - 16:56 #11
Så kigger vi på den igen...
;)
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:10 #12
Jeg forstår ike helt det du mener med td'en....!
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:21 #13
Så fik jeg ændret det jeg forstod af det du sagde....

Andre der har noget ??? så sig bare til alt kan bruges, hvis det er konstruktivt.!
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:41 #14
>>Zeldo
Det jeg mener med TD'n er at der skal være 10 px margen mellem bogstaverne og den sorte "border" - lige nu rammer bogstaverne den sorte ramme!!!