Avatar billede zeroxer Nybegynder
16. oktober 2002 - 02:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webtech 6700 vga out help?

Hejsa.
Min Bærbar vil ikke vise film på min computer skærm, det er bare sort. Men på TFT skærmen vises det, uden problemer.
Nogen der kunne forklare mig, hvorfor jeg for dette besynderlige problem?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2002 - 08:55 #1
du skal vel først aktivere det

normalt er det "fn knappen" + f1 eller f2....osv

Det kan også være du kører for høj opløsning / for mange hz til at dit tv/projektor kan klare det
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2002 - 08:56 #2
Ellers prøv med en driver opdatering

de driver der følger med f.eks windows xp understøtter kun directx, ikke noget med opengl og tv-out
Avatar billede bad24 Nybegynder
17. oktober 2002 - 00:50 #3
Hejsa.
Det skal lige siges der er min Ven der har oprettet dette spg. fra min PC.

Problemet er at den viser alt andet på min Skærm, bare ikke det der afspilles i Windows Media Player/RadLight etc. Men på hans bærbare vises filmen. Vi har prøvet med en anden skærm, og der er samme problem.
Avatar billede zeroxer Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:51 #4
Jeg tror space har fat i det rigtige!! - det er bare ikke F1 eller F2 BAD: når nu jeg ser på tastaturet så er det sådan et knap som space beskriver! - vimå prøve det en gang bad. - og hermed giver jeg de 60 points til space!
--------------------------------
http://friserverplads.dk/zeroxer