Avatar billede udier Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:01 Der er 9 kommentarer

problem med instalation med office2000

hej jeg har et problem med office2000 prøv at høre her når jeg har skrevte cd key altså koden og trykker næste så skal jeg vægle et drev jeg vægler mit C:/ Drev også kommer der en box op hvor der står føglene :

FEJL 1608. Der blev ikke fundet nogen tidligere installerede kompatible produkter på computeren til at installation af dette produkt.

det var så det der stod mit spørgsmål er hvad skal jeg gøre og hvad betyder det ??
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 21:04 #1
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 21:05 #2
Pga. en forkert cd key. Du skal ringe til MS og bede dem om en ny nøgle. Står på siden jeg linker til.
Avatar billede udier Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:06 #3
nej cd keyen er rigtig nok
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 21:07 #4
Kunne du i det mindste ikke kigge på den side jeg linker til:

CAUSE
This behavior can occur if the product key provided to you with the Microsoft Office 2000 Disc 2 CD-ROM is incorrect.
RESOLUTION
To resolve this issue, please contact Microsoft Office Technical Support at the following telephone number to receive a valid product key:
(425) 635-7056
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 21:07 #5
No matter which hard disk you select, Setup does not find a qualifying product, and you receive the following error message:

Error 1608. Could not find any previously installed compliant products on the machine for installing this product.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 21:08 #6
Det er ikke fordi du har indtastet Cd-keyen forkert. Det er fordi MS har leveret en forkert nøgle med Office.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2002 - 21:14 #7
Hallo, hvad med at lukke nogle af alle dine åbne spørgsmål du har fået svar på: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=udier&option=22

Du har 19-20 åbne spørgsmål!!
Avatar billede francke Nybegynder
27. oktober 2002 - 13:28 #8
Jeg får ikke det problem mere,når jeg install CD-nr. 2 først!!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2002 - 13:34 #9
udier lukker åbenbart konsekvent ikke hans spørgsmål. Og når man konfrontere ham med det får man ingen respons.