Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:31 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Brugt ram

Hej
Når jeg bruger min computer så bruger den totalt vildt af mine ram, og jeg forstår ikke hvorfor!
Jeg har en windows 98
Lige nu burger jeg: 407/512MB DDR Ram

winamp 2,78
browser (eksperten.dk)
browser (banner.dk)
browser (elskermad.dk
word 2000
ICQ 2001
Apache Webserver
Norton system doctor
Norton Antivirus
Mdm (ved ikke hvad det er, men ligger inde i ctrl+alt+del)
Runddll32
Runddll32 (ved ikk hvorfor den er der 2 gange)
Runddll
Systray
mIRC
mIRC (bot)

Kan det passe at det bruger så meget!?
Avatar billede spunk13 Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:36 #1
Har du noget i udklipsholderen?
Avatar billede basic.smurf Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:40 #2
Mdm er noget være skidt.. jeg har aldrig haft det til at køre. jeg tror det er en slags system-crash-prevent noget. men når systemet går amok (det er det jo ofte) fucker den det bare mere op..

Derfor luk Mdm
runddll32 (hedder den ikke rundll32) har du heller ikke så meget at bruge til..

B.S
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:41 #3
ja, jeg har prøvet at lukke, (fra ctrl+alt+del) Mdm og Rundll32 men når man gør det, så krasser computeren! :( Men hvordan fjerner jeg det? For det ligger ikk i tilføj fjern programmer
Avatar billede spunk13 Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:46 #4
Start>Kør og skriv msconfig. Vælg fanebladet start, og fjern fluebenet i de programmer som ikke skal starte.
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:47 #5
nice
Avatar billede him Nybegynder
27. oktober 2002 - 17:04 #6
er i sikker på at jeg kan lade vær med at åbne de 2 programmer?
Avatar billede spunk13 Nybegynder
27. oktober 2002 - 17:51 #7
Jeg kan lukke dem uden problemer..
Så ja, det skal du nok kunne