Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:38 Der er 16 kommentarer og
4 løsninger

webhotel og domain

hvor kan jeg finde den billigeste løsning. jeg skal bruge et .dk navn og et webhotel som kan afvikle asp

den der kommer med et konkret tilbud får pointne
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:39 #1
www.cliche.dk har de billigste ASP hoteller på marked. Azero.dk har de billigste domæner på marked
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:40 #2
Så du kan købe det hos azero.dk og flytte det til cliche.dk, men hvis de ikke har gjort det vedre, så skal du regne med at det tager ca. 1 måned alt ialt.

Så er spm. om du vil betale de penge azero.dk tager for et lille hotel, men spm. er også om du skal bruge 1,5 eller 100MB plads
Avatar billede p65 Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:40 #3
Er du rar og lukker nogle af alle dine ÅBNE spørgsmål anderstidemand15?
Avatar billede corax Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:42 #4
Hvad med kvalitet, service, oppetid, trafik mm. ???
Corax.
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:46 #5
jeg skal nok lukke dem

men hvad server type skal jeg vælge windows 2000 eller freeBSD 4,4
Avatar billede jensendk Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:46 #6
Vælg freebsd all time.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:47 #7
Hvis du har begge muligheder og prisen er den samme, så er ASP bedst på windows 2000
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:51 #8
hvad mener du med oppe tid
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:52 #9
oppetid = Den tid dit webhotel er kørende på.. Servernedbrud m.m. giver dårligere oppetid
Avatar billede proboss Nybegynder
30. oktober 2002 - 14:54 #10
prøv www.secnet.dk de er kanon gode oppetid service helt i top og prisen er også ok
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:14 #11
Ja, men nu er det bare at de jo ikke er de billigste som spm. lød på..
Avatar billede proboss Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:20 #12
bacardil har du prøvet at gennem skue www.cliche.dk  det plads er meget billig men deres domæne priser og gebyer så er der ikke meget i forskeld
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:25 #13
pro> ja da, jeg har lavet mange udregninger omkring deres priser og vores priser er på mellem hoteller er ligeså billige første år, men derefter vil de igen være de billigste.

At kvaliteten før i tiden og evt. stadigvæk ikke er yderst god, det er jo hvad man kan forvente.

Men hvis man vil havde det billigste, så er det normalt fordi ens web ikke er yderst vigtigt.
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:30 #14
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:34 #15
Husk at access ikke kan køre hos allwebhotel.dk
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:39 #16
kan man køre flash på www.cliche.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:01 #17
ja, det kan du alle steder
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
31. oktober 2002 - 09:52 #18
Hvor meget plads skal du bruge, og skal du bruge database (Access / MySQL ) ??

Så kan jeg finde en pris til dig.
Avatar billede virtus Nybegynder
02. november 2002 - 02:54 #19
VirtuaServer.Dk
ASP / PHP / Mail / 5Mb Plads / 1 Pop3 Konto med * alias
Gratis ( Gælder kun ikke komericelle sites, CS Klaner og Firma Sider. Domænet skal ligge hos gratisdns.dk )

Smid mig en mail på admin@virtuaserver.dk
Avatar billede fcs Novice
03. november 2002 - 22:15 #20
Anderstideman>> Hvis du ikke snart får lukket nogle af alle de mange spørgsmål du har åbne deaktiveres din bruger. Du har 48 timers frist til at ordne det - du har fået en advarsel om dette før og dette er den absolut sidste.

med venlig hilsen

FCS/CoAdmin