Avatar billede rbl Praktikant
06. november 2002 - 02:17 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Gullestrupnet og Allwebhotel

Er der nogen der kender til disse to webhotel-udbydere:

http://www.allwebhotel.dk
http://www.gullestrupnet.dk

Jeg har kigget rundt efter gode, billige webhoteller, og de to er dem jeg er kommet frem til.

Jeg har også hørt god omtale om http://cliche.dk.

P.S.
Jeg har læst mange tråde her på eksperten omkring webhosting, og mange af dem har resulteret i mudderkastning. Please, lad nu være med det :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2002 - 02:41 #1
>http://www.allwebhotel.dk

Kender dem ikke rigtigt og efter en søgning på news..
<http://groups.google.com/groups?q=%22allwebhotel.dk%22+group:dk.edb.internet.udbydere.webhotel&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=JR3n9.67609%24Qk5.2951288%40news010.worldonline.dk&rnum=1>


>http://www.gullestrupnet.dk

Dette webhotel kan jeg varmt anbefale, de ved helt sikkert hvad de snakker om. Der kommer du ikke til at støde ind i prob. plus at deres support er hurtig og svare på mange gode tider af døgnet..

Af disse 3 ville jeg vælge http://www.gullestrupnet.dk.


>Jeg har også hørt god omtale om http://cliche.dk.

Der har jeg hørt mere dårligt, men efter de er solgt skulle de vist være blivet bedre, men det er ikke noget jeg kender til

Lidt læsning fra news.

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=%22cliche%22&meta=group%3Ddk.edb.internet.udbydere.webhotel>
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2002 - 02:46 #2
Forresten ser det ud til at allwebhotel.dk kun har en server med alle deres kunder.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2002 - 02:50 #3
Du bør måske også se på om du helst vil være på Linux eller windows servere, da det ikke ser ud til at allweb.dk tilbyder windows.

Ellers tag et kig forbi http://www.e-side.dk - Dem kan jeg også varmt anbefale, de kender også til deres produkter og igen ender du ikke med at havde købt katten i sækken!
Avatar billede rbl Praktikant
06. november 2002 - 03:17 #4
har det nogen betydning, om det er linux eller windows ?
Avatar billede rbl Praktikant
06. november 2002 - 03:20 #5
jeg har lige været inde på e-side.dk. Det er lidt for dyrt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2002 - 09:02 #6
Nja.. skal du bruge php/mysql, så ville jeg vælge unix - ASP så Windows, men ellers ingen forskel som sådan..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. november 2002 - 09:03 #7
Får du brug for php/mysql så vælg en unix/freeBSD eller linux løsning. Min erfaring er at det også kører mere stabilt end windows, og så er det lidt billigere...

Så hvis du vil have billig php/mysql hosting, så kig på:

www.cliche.dk
www.b-one.nu
www.web10.dk
www.starthotel.dk (mig selv)

Hvis det er ASP

www.cliche.dk
www.b-one.nu (ikke rigtig ASP)

Det er de pt billigste udbydere på markedet. Hvilket hotel der er bedst til prisen ved jeg ikke. Du kan sikkert finde folk der både har gode og dårlige erfaringer med alle hoteller.

Held og lykke
Avatar billede rbl Praktikant
06. november 2002 - 09:28 #8
hvis man går ind og ser på specifikationerne på et hotel på allwebhotel, så står, at der også er asp-understøttelse
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. november 2002 - 09:31 #9
jeg kender dem ikke :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. november 2002 - 09:31 #10
Du kan også søge på www.findwebhotel.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
06. november 2002 - 09:32 #11
så er der også lige www.secnet.dk  de levere kanon service og de bedste opptider prøv at kikke på dem
Avatar billede rbl Praktikant
06. november 2002 - 10:39 #12
startfirma -> hvad mener du med, at b-one.dk ikke har "rigtig" asp ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. november 2002 - 10:41 #13
De bruger Sun's chiliasp. Det skal så siges at jeg har hørt både godt og skidt om det.

http://wwws.sun.com/software/chilisoft/
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. november 2002 - 10:42 #14
Hvis du skal bruge ASP ville jeg vælge www.web-sale.dk
Avatar billede rbl Praktikant
06. november 2002 - 21:46 #15
Tak for svaret 

Det blev til Gullestrupnet til 12,50 om måneden (inklusiv moms).
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester