Avatar billede mikkelbn Nybegynder
08. november 2002 - 11:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ung, Frisk IT-nørd søger udfordringer

Hej Alle,

Den store udvikling der sker i IT-branchen giver udfordringer og stiller store krav som jeg håber at kunne være en del af.
Jeg leder efter en virksomhed der er en del af udviklingen og som sætter pris på stabile, energiske og åbne medarbejdere. Jeg bruger i min fritid meget tid på min computer samt de servere jeg administrerer.
Jeg anser mig selv som loyal, tolerant, hurtig og hjælpsom.
Omkring min person, kan jeg sige, at jeg har gode samarbejdsevner, initiativrig, opfindsom, tænker tit i anderledes kreative baner omkring problemer eller opgaver, og arbejder tit selvstændigt.
Jeg er autodidakt Windows og UNIX superuser - med stor kompetance indenfor drift, netværk, hardware, software, sikkerhed og programmering.

evt. tag et kig på http://casius.dk/job/

Med venlig hilsen

Mikkel Blankholm Nielsen
casius@casius.dk
Avatar billede peder77 Nybegynder
11. november 2002 - 17:01 #1
Det link virker ikke!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 17:05 #2
Jo det gør!
Avatar billede ecom Nybegynder
16. november 2002 - 22:55 #3
Hej Mikkel,

Hvis du stadigvæk er på jagt efter et freelance job som "Server Administrator" (evt. med senere fastansættelse) må du gerne sende mig en mail med lidt oplysninger om du selv og hvad du kan.

Da vi lige har "mistet" en af vores folk søger vi en ny "Server Administrator" som kan vedligeholde vores serverpark primært Cobalt maskiner, opdaterer programpakker, databaser m.m. - der er nogle "spændende" opgaver at gå i gang med.

Du kan se mere på vores site: www.e-company.dk

Hilsen / Ralf
E-company ApS
Avatar billede motu Nybegynder
02. december 2002 - 16:59 #4
håbløst...hvis du ingen uddannelse har.
Avatar billede mikkelbn Nybegynder
02. december 2002 - 19:11 #5
motu: ved jeg nu ikke, har fast job som server administrator nu, fik endnu en række jobtilbud efterfølgene.
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2003 - 05:40 #6
mikkelbn >>> det var jo godt du fik et job... men kunne det tænkes du havde 1 min til at lukke dit spørgsmål i???

med venlig hilsen kim
Avatar billede mikkelbn Nybegynder
06. januar 2003 - 08:22 #7
Jovist :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2003 - 08:23 #8
det var godt... glemte at se at du havde på point på spm... :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2003 - 08:25 #9
hmmn... det var da lidt mærkeligt.. du kunne godt afvise og selv skrive et svar.. men lukke kan du ikke...!!!
Avatar billede mikkelbn Nybegynder
06. januar 2003 - 08:47 #10
rolig nu - skal jo lige have øjne.
Avatar billede varmeskud Praktikant
06. januar 2003 - 08:49 #11
okay... det var godt... så var der et spørgsmål mindre der var åbent... :-)