Avatar billede kingguro Nybegynder
10. november 2002 - 15:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføjge Blackbox theme??

Hvordan tilføjer jeg et Blackbox theme?? hvor skal jeg pakke filernen ud henne??
Avatar billede oz2kas Nybegynder
10. november 2002 - 17:05 #1
Avatar billede kingguro Nybegynder
11. november 2002 - 21:11 #2
Ja, hurra. Jeg ved sku godt hvordan man installere Blackbox, men det er hvordan jeg tilføjer et theme?? Jeg kan bare ikke finde den mappe hvor jeg skal placere mit nye theme???
Avatar billede oz2kas Nybegynder
12. november 2002 - 02:18 #3
There  are over 700 styles available for Blackbox. The official distri-
      bution point for Blackbox styles is

            http://blackbox.themes.org/

      All themes should install by simply downloading  them  to  ~/.blackbox/
      then unzip it, and de-tar it.

      On open Unixes this will be:

      tar zxvf stylename.tar.gz

      On commercial Unixes this will be something like:

      gunzip stylename.tar.gz && tar xvf stylename.tar

      Check  your  system  manuals  for  specifics or check with your network
      administrator.

      An entry should appear in the styles menu immediately.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
15. november 2002 - 13:14 #4
kommet videre?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
21. november 2002 - 01:16 #5
hvis du ikke mener mit svar er tilstrækkeligt, så lægger du bare et svar og beholder points.
ville bare mene der skulle lukkes.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
01. december 2002 - 04:48 #6
bummelum. igen at snakke med sig selv!?!