Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 02:14 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Er denne side sløv....?

Hejsa...

Indimellem har jeg problemer med at åbne siden www.eros-ramazzotti.dk . Den står bare og henter i en evighed før den endelig kommer frem, og så kan der mangle den eller anden frame.
Er siden også også sådan ved jer?

Deler 10 point ud for hvert svar :)
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 02:30 #1
Siden kører hurtigt her hos mig, men som du skriver så er det kun ind imellem at siden virker langsom, så jeg prøver at tjekke siden igen lidt senere.
Avatar billede grunken Nybegynder
11. november 2002 - 02:33 #2
ingen problemer, var nede på et par sekunder :)
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 02:39 #3
swasper> tak for du gider prøve senere :)

Underligt...måske er det bare min browser. Men siden bliver hentet hurtigt nu.
Men det har været mere eller mindre hele dagen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. november 2002 - 02:41 #4
Siden køre okey hurtigt.. Billederne under billeder er mellem 1½-3½ sek. om at blive oploadet. Så nogen af dem er ikke vildt hurtige.

  1  104 ms    48 ms    31 ms  lo1.albnxx11.ip.tele.dk [80.63.241.1]
  2    68 ms  228 ms  172 ms  ge5-0-3.1000M.albnxg1.ip.tele.dk [195.249.1.62]

  3    28 ms    28 ms    27 ms  pos5-0.2488M.boanxg2.ip.tele.dk [195.249.2.38]
  4  106 ms    29 ms    28 ms  pos3-0.2488M.kd4nxg2.ip.tele.dk [195.249.7.230]

  5    42 ms    44 ms    44 ms  pos5-0.2488M.amsixnxg1.ip.tele.dk [80.63.82.77]

  6    45 ms    44 ms    44 ms  pos6-0.2488M.ldn2nxg1.ip.tele.dk [195.249.2.133]

  7  121 ms  121 ms  121 ms  lndnuk1icx1.wcg.net [195.66.224.105]
  8  121 ms  121 ms  121 ms  lndnuk1lcx1-oc3.wcg.net [64.200.87.142]
  9  128 ms  129 ms  129 ms  nycmny2wcx3-atm14-3.wcg.net [64.200.87.237]
10  162 ms  162 ms  163 ms  nycmny2wcx2-oc48.wcg.net [64.200.87.73]
11  163 ms  161 ms  161 ms  hrndva1wcx2-oc48.wcg.net [64.200.240.46]
12  163 ms  161 ms  163 ms  hrndva1wcx3.oc48.wcg.net [64.200.95.78]
13  162 ms  162 ms  163 ms  dllstx1wcx2-pos4-0.wcg.net [64.200.232.125]
14  156 ms  155 ms  158 ms  dllstx1wcx2-intcomm-pos.wcg.net [64.200.111.178]

15  164 ms  163 ms  163 ms  ic2-pool-64.200.162.2.ic2net.net [64.200.162.2]

16  164 ms  163 ms  163 ms  207.218.223.38
17    *        *        *    Anmodning fik timeout.
18    *        *        *    Anmodning fik timeout.
19    *        *    ^C
C:\Documents and Settings\Palle Svendsen>tracert eros-ramazzotti.dk

Sporer rute til eros-ramazzotti.dk [207.44.130.38]
over et maksimum af 30 hop:

  1    21 ms    20 ms    31 ms  lo1.albnxx11.ip.tele.dk [80.63.241.1]
  2    26 ms    25 ms    25 ms  ge5-0-3.1000M.albnxg1.ip.tele.dk [195.249.1.62]

  3    28 ms    28 ms    28 ms  pos5-0.2488M.boanxg2.ip.tele.dk [195.249.2.38]
  4    30 ms    28 ms    30 ms  pos3-0.2488M.kd4nxg2.ip.tele.dk [195.249.7.230]

  5    42 ms    44 ms    44 ms  pos5-0.2488M.amsixnxg1.ip.tele.dk [80.63.82.77]

  6    43 ms    44 ms    45 ms  pos6-0.2488M.ldn2nxg1.ip.tele.dk [195.249.2.133]

  7  121 ms  121 ms  121 ms  lndnuk1icx1.wcg.net [195.66.224.105]
  8  121 ms  121 ms  121 ms  lndnuk1lcx1-oc3.wcg.net [64.200.87.142]
  9  130 ms  127 ms  128 ms  nycmny2wcx3-atm14-3.wcg.net [64.200.87.237]
10  162 ms  164 ms  161 ms  nycmny2wcx2-oc48.wcg.net [64.200.87.73]
11  161 ms  163 ms  163 ms  hrndva1wcx2-oc48.wcg.net [64.200.240.46]
12  164 ms  163 ms  163 ms  hrndva1wcx3.oc48.wcg.net [64.200.95.78]
13  161 ms  166 ms  163 ms  dllstx1wcx2-pos4-0.wcg.net [64.200.232.125]
14  157 ms  158 ms  158 ms  dllstx1wcx2-intcomm-pos.wcg.net [64.200.111.178]

15  165 ms  163 ms  163 ms  ic2-pool-64.200.162.2.ic2net.net [64.200.162.2]

16  167 ms  170 ms  166 ms  207.218.223.38
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 02:43 #5
Bacadil > ok, men de fylder også noget.....

Hold da op...det gør din tekst osse ! *GG*
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 02:44 #6
Hallo! Kan man ikke dele point ud mellem jer mere??
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 02:44 #7
Hvad er nu det?
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. november 2002 - 02:52 #8
sunkist> Du kan jo gøre billederne mindre :o)

Du kan ikke dele point ud til folk der har lagt kommentar og jeg er pt. den eneste der har lagt svar
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 03:01 #9
Åh ja, hvor dum må man være.....Jeg skal vist i seng nu ser det ud til. *GG*

Ja, jeg laver måske billederne mindre. :)
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 13:53 #10
Der er vist ikke noget i dag.....

Swasper og Grunken, kan i ikke lige lægge et svar?
Avatar billede the_collector Novice
11. november 2002 - 14:01 #11
Jeg kan loade siden på ca. 5 sekunder.
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 14:11 #12
the_collector > fint! :) Det var nok bare i går den var helt tosset.
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 20:11 #13
:-)
Avatar billede swasper Nybegynder
11. november 2002 - 20:13 #14
Vil lige sige at en gang imellem så er den relativ langsom om at hente alt andet end den øverste del af siden, kan godt stå at tænke i nogle sekunder.
Avatar billede sunkist Nybegynder
11. november 2002 - 21:27 #15
Swasper > det gør den næsten hele tiden ved mig også. Det i går var helt slemt, der stod den i flere minutter. Men det er vist i orden igen nu...

Tak, for hjælpen. :)


Grunken> vil du have point, så skriv lige og jeg giver dig dem et andet sted.
:)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester