Avatar billede ado.dk Nybegynder
11. november 2002 - 18:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ConquerChat hos Cliche ?

Er det ikke muligt at køre denne chat på et webhotel jeg har hos Cliche ?
http://www.theill.com/asp/conquerchat.asp
Avatar billede pfp Nybegynder
11. november 2002 - 18:55 #1
Jo hvis du har rettigheder til at afvikle ASP på serveren så er det muligt.
Avatar billede pfp Nybegynder
11. november 2002 - 18:55 #2
Hvilket web-hotel har du hos Cliche?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
11. november 2002 - 18:57 #3
Det største..
Avatar billede pfp Nybegynder
11. november 2002 - 18:58 #4
Så kan du. Det står skrevet på cliche.dk at du på C10, C30 og C100 kan anvende ASP og du bør derfor også kunne afvikle ConquerChat.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. november 2002 - 19:00 #5
jeg kan kun se at IIS er nævnt..
hvilken OS har den server du ligger på?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. november 2002 - 19:13 #6
hvis det er ado.dk der ligger hos cliche.dk så køre du freeBSD *UNIX*

http://www.find-webhotel.dk/cgi-bin/serverspion.pl?server=ado.dk&spy=1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. november 2002 - 19:14 #7
det er åbenbart ikke ado.dk da den ligger hos freepaq.dk *infopaq.dk* ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. november 2002 - 19:15 #8
Jeg ville helt klart kontakte dem først, da en chat kan tage meget trafik (hvis den bliver et hits).. Og dermed kan du evt. overtræde deres betingelser.

Omkring understøttelse, så skulle det ikke være et prob. på deres win. server
Avatar billede ado.dk Nybegynder
11. november 2002 - 20:54 #9
Kan den virke på Linux server ???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. november 2002 - 21:10 #10
ado => aner det ikke.. men hvis du ligger på en LINUX server og det ikke virker.. såå..

jeg har selv et C100 på en Windows 2000 server hos Cliche.. hvor meget fylder den chat?

har du ICQ eller en mail?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
11. november 2002 - 21:25 #11
ICQ: 55484400
Avatar billede ado.dk Nybegynder
11. november 2002 - 21:27 #12
Den fylder ca. 600kb. med det hele..
Avatar billede ado.dk Nybegynder
24. november 2002 - 14:21 #13
Har droppet at få den til at virke hos cliche - jeg kan heller ikke få noget svar fra dem...
Avatar billede htm Nybegynder
24. november 2002 - 14:23 #14
Hvis du har Linuxserver (freBSD) hos Cliche har du ikke adgang til ASP! Du skal have en Windows 2000 med IIS før du har ASP, dette oplyser du under tilmelding
Avatar billede ado.dk Nybegynder
24. november 2002 - 14:29 #15
Jeg er på en windows server...
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. november 2002 - 14:59 #16
Hvilken fejl får du? Noget a la ActiveX component can't create object: 'Scripting.FileSystemObject'?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester