Avatar billede thmi99 Nybegynder
15. november 2002 - 19:04 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Billigt webhotel?

Er der nogle som kender et billigt webhotel og med billigt menes omkring 10 kr. pr.måned!

Det skal indholde ASP & MySQL..... og ikke ChiliSoft!

Jeg har kigget her uden at finde noget passende:
http://www.find-webhotel.dk/
http://www.webhostpriser.dk/
Avatar billede cdc Novice
15. november 2002 - 19:05 #1
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
15. november 2002 - 19:06 #2
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
15. november 2002 - 19:07 #3
Sorry. No ASP...
Avatar billede boooboo Nybegynder
15. november 2002 - 19:09 #4
Det som jeg syns er billigt, når man tænker på hvad man får for prisen er www.freepaq.dk - God til store download sider osv.
Avatar billede capriole Nybegynder
15. november 2002 - 19:16 #5
www.fairhost.dk  - til 9 kr./md. men kun med 0.5 mb.
ellers har de 100 mb.  til 39 kr./md.

begge med asp, php, mysql o.s.v.
Avatar billede thmi99 Nybegynder
15. november 2002 - 19:22 #6
Undskyld....

Jeg glemte lige:
hotel min. 10 mb
MySQL min. 1 mb

Så capriole sorry....afvist
cdc: Cliche er for dyre i oprettelse og overflytning til min pengepung


Men jeg har kigget lidt på www.webdomain.dk
Avatar billede capriole Nybegynder
15. november 2002 - 19:26 #7
helt i orden :)
sidder faktisk og kigger på webdomain - det ser jo lovende ud, hvis de så ellers kan opretholde den "nye" gode service de lover..
Det er i alt fald en god pakke for en ti'er
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. november 2002 - 19:33 #8
Hvis ikke det var fordi du sage absolut nej til Chilisoft, så ville www.bang-webhosting.dk være lige det du ledte efter...
Avatar billede thmi99 Nybegynder
15. november 2002 - 19:34 #9
Ja! Jeg har skrevet til dem om et prøve hotel!

Jeg kan ikke koder selv og har fået hjælp til at lave siden, så det skal være et sted hvor jeg bare skal udskifte MySQL dataerne. Så inden jeg oprettet ville jeg gerne prøve. Det har jeg prøvet på et par hoteller før men uden held...pokkers :(
Avatar billede thmi99 Nybegynder
15. november 2002 - 19:36 #10
Jeg har nogle Scripts som jeg tror Chilisoft ikke kan lide, det ville ihvertfald ikke på et af de hoteller som jeg prøvede.
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. november 2002 - 19:57 #11
Jeg vil da med glæde afprøve dem for dig :-) Sidder nemlig på Bang's servere, og kan måske selv lære lidt ;-)
Avatar billede thmi99 Nybegynder
15. november 2002 - 20:35 #12
tommyv> Hvordan klare vi det?

/Thomas
mit@mail.dk
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. november 2002 - 20:38 #13
thmi99>> Du kan sende et enkelt eller 2 scripts til mig i første omgang på tommyv@vip.cybercity.dk. Så skal jeg kigge på om jeg kan få dem til at virke. Du må dog have lidt tålmodighed med mig, da jeg ikke er så god til det ;-)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
16. november 2002 - 12:58 #14
www.webdomain.dk, tja af en 100 mbit linie, er der noget af en stor ping tider til den:
Ping-statistikker for 212.242.89.206:
    Pakker: Sendt = 4, modtaget = 4, tabt = 0 (0% tab),
Gennemsnitlig tid for rundtur i millisekunder:
    Mindst = 203ms, størst =  250ms, gennemsnitlig =  226ms

dette skulle gerne ligge noget lave for en sådan linie.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
16. november 2002 - 13:03 #15
hehe tror de mener 100Mb på LAN siden.. sidder sikkert på en ISDN eller noget.. hehe
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
16. november 2002 - 13:08 #16
ja, det er nok sådan noget... :D
Avatar billede nyrup Nybegynder
16. november 2002 - 21:21 #17
Webdomain = 212.242.89.206 er iflg. www.ripe.net 'DIK-DSL-DK (Dansk Internet Kompagni), som igen er CyberCity ADSL.
Ligner en Lokal antenneforening som har købt far CC og videreformidler til kunder.

Har selv gode erfaringer med gullestrup.net, både mht. hastighed, stabilitet og support.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
16. november 2002 - 21:24 #18
sorry, læste også forkedt på deres side...
Priserne vil være fra 600kr om måneden for at parkere din server hos os, med 100Gb fri trafik.

fedt, på en adsl linie :D
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2002 - 21:39 #19
Kan ikke anbefale webdomain.dk, jeg har hvis jeg ville adgang til alle deres MySQL db.. Har skrevet at fejlen er der for ca. 14 dage siden og den er der endnu
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2002 - 21:40 #20
Kan selv anbefale os selv (kig i mit minisite)... Men ellers gullestrup.net også..
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2002 - 10:50 #21
takker for point
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester