Avatar billede zeroxer Nybegynder
21. november 2002 - 21:18 Der er 6 kommentarer

Site fra Triple-X

Fra min ven Martin har jeg fået design [ http://www.eksperten.dk/spm/284640 ]

Lavet den lidt om og i kan se den ny version her:
http://politik.no-ip.org/

- siden handler om pilitik - hvad synes i om det?
desuden så har jeg en lidt mere interessant siden om Unreal Tournament 2003: http://3x.hopto.org

Den første er som sagt om politik og er lavet af mig og nogle gymnasium elever fra Tønder + Triple-X (altså martin) som har lavet design.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. november 2002 - 07:16 #1
tja tilykke med du har fået designet til at passe, siden er måske god nok i det lille samfund på gym, men i vil aldrig kunne hamle op med sider som poltiken og jyllands posten.

og sider som dem hvor man selv skal skrive nyheder uden det store besøgende de dør tit ud, fordi der ingen aktivitet kommer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. november 2002 - 10:08 #2
Selvom det er "samme" design, så er der godt nok sket meget fra det første design triple-x vist og så til det du har lavet.

Jeg synes at det er et ok design, og problemet med grafikken nede i hjørnet som der var snak med triple-x om, har du løst meget flot.
Teksterne "Politiknyheder" og "Diskussions forum", er ikke placeret rigtigt, her hos mig (xp IE6.0 sp1). Istedet for at stå i det lille felt, står de i kanten af det store felt. Ved Annoncer står den rigtíg
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. november 2002 - 11:06 #3
Jakobclausen nu skla jeg ikke have for meget ros, Zeroxer fik designet af mig som jeg havde lavet det.

Han har selv lavet ALLE forandringerne og ja jeg mener også det med grafikken i bunden fik han løst meget fin ;-)

Jeg skal ikke kunne udtale mig om det sidder forkert det må du snakke med Zeroxer om jeg har intet med siden at gøre mere ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. november 2002 - 11:58 #4
triple-x: Jeg synes nu heller ikke at jeg roser dig. Jeg skriver bare at det er et meget bedre design han har fået lavet i forhold til dit design, altså det du har givet ham.

Med hensyne til placeringen skriver jeg det jo også til ham
Avatar billede xerex Nybegynder
25. november 2002 - 18:30 #5
Avatar billede zeroxer Nybegynder
25. november 2002 - 18:35 #6
ja jeg ved det godt.. lige nu virker ikke politik portalen, da serveren er kørt ned.. :(

Håber at der snart vil køre optimalt igen!