Avatar billede neteffect Nybegynder
28. november 2002 - 18:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Betaling på experten.dk

Blot til information.
Klip fra dagens Computerworld online:

TDC Forlag og IDG vælger Ewire
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17156

IDG Online har allerede sat Ewire i drift på en tre betalingstjenester, brugtmarkedet Papkassen.dk, nyhedsovervågningen Newsscanner og analyser fra IDC. Senere bliver det også muligt at betale med Ewire på IT-forummet Eksperten.dk.
Avatar billede greek Nybegynder
28. november 2002 - 18:38 #1
Rettelse til overskrift Eksperten istedet for Experten.
Avatar billede ducks Nybegynder
28. november 2002 - 18:41 #2
betyder det udgifter ved brug af eksperten ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2002 - 18:41 #3
Det er da fornuftigt nok - så kan man betale Pro-medlemsskab på den måde :)
Og det er jo det, som det drejer sig om ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2002 - 18:41 #4
ducks> nej!
Avatar billede neteffect Nybegynder
28. november 2002 - 18:48 #5
Undskyld fejlen i overskriften.
Jeg tolker selv nyheden som at man i lighed med Google's nye ekspertforum vil give mulighed for at betale for ekspert-hjælp.
Men først og fremmest synes jeg IDG og ekspertens faste folk selv skulle informere om planerne, derfor kategorien "Hjælp eksperten" (med at informere).

- Christian
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
29. november 2002 - 11:23 #6
IDG har ingen planer om at indføre betaling for spørgsmål og svar. I dag kan man kun betale for Pro via Dankort og kreditkort. Det ændrer vi nu, så man også kan betale med mobiltelefon og eWIRE. Det er kun det, nyheden handler om.
Jesper Bille Haun / IDG
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. november 2002 - 13:03 #7
Det er jo godt at få det slået fast :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2002 - 20:00 #8
haha - det gælder bare om at forstå hvad der menes - hvilket ikke er særligt svært ;)