Avatar billede ocp Nybegynder
29. november 2002 - 09:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Returnering af points til petercal (289008)

http://www.eksperten.dk/spm/289008
Avatar billede petercal Nybegynder
30. november 2002 - 16:50 #1
Hej ocp
Det var nu ikke meningen, jeg går ikke så højt op i point'ene.

For øvrigt er jeg kommet en smule videre, tror jeg. Jeg opdagede
at jeg ikke havde nogen index ud over primary på den DB der falder i søvn. (dem genererede jeg i den sp der laver rapporter) Nu har jeg lavet et par index og nu kører det hurtigere efter at SQL server har været genstartet, hvor der før gik MEGET lang tid med ligesom at genopbygge hukommelsen i SQL serveren.
Så nu får den en god nats 'søvn' incl aut backup, og så må vi se i morgen tidlig.
Er det ikke bedre åbner jeg mit første spørgsmål igen.
mvh
peter
Avatar billede ocp Nybegynder
30. november 2002 - 18:23 #2
Det er OK, Peter. Principielt synes jeg ikke jeg har fortjent pointene da mit løsningsforslag ikke hjalp.