Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 19:43 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Ex-coadmins

Jeg vil bare lige lave dette indlægg ikke for at hakke på coadmins for det er sgu fint i er er, uden jer vill det jo være en børnehave uden pædagogoer, forstå mig rigtigt :o)

Men jeg er Led, ked og træt af ex-coadmins som stadig tumler rundt på eksperten og trutter med røven som andre coadmins, fat det i har enten opgivet jeres stilling, eller mistet den fordi i ikke kunne tåle al den magt i fik! I render rundt med alle jeres, "Du er anmeldt" over det hele! Lev med den bruger i har nu eller bliv coadmin igen, hvis i er egnet eller gerne vil igen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2002 - 20:05 #1
nightman> det du skriver der kan jeg kun grine af - ja, jeg er ex-coadmin - og coadmins KAN IKKE HOLDE ØJE MED HELE EKSPERTEN - FAT DET!

Det er op til brugere som dig og mig at slå ned på brugere som vi mener skal anmeldes af den ene eller anden grund, for det er på den måde coadmins får at vide når det sker noget.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 20:07 #2
Well der står jo i reglerne:

"Opleves overtrædelse af Eksperten.dk's regler, er brugere forpligtet til at oplyse dette via www.exp.dk/anmeld.phtml"
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. december 2002 - 20:12 #3
schulze  ja det funktion er der ikke mange der bruger tror jeg  eller de bruger den måske nok men mange skal lige markere de har set det ved at skrive. Det er ulovligt. Du er anmeldt  osv.  istedet for at bruge funktionen og vente på coadmin tager affære :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2002 - 20:13 #4
nightman> du glemmer at skrive hvorfor du er så sur på ex-coadmins...
http://www.eksperten.dk/spm/289313

P.s. JEG er den eneste ex-coadmin der er tilbage på eksperten - næsten da ;)
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:15 #5
yup det stinker "Det er vist ikke helt lovligt?? ... Det er da vist en forkert kategori... HOLD KÆFT!"
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2002 - 20:17 #6
boooboo> nu fatter jeg ikke en meter - hvad mener du med ovenstående?
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 20:33 #7
- Jeg er hammer træt af folk der render rundt og spammer alt hvad de kan få øje på (når de tror det er ulovligt eller whatever)
- Meeeeen uden coadmins, ville der nok være en masse links til warez osv.

Så det jeg mener kort fortalt: Luk ædespalten, og luk spørgsmålet hvis coadmins absolut skal kæfte op.

Nu ved jeg godt at det er et ex-coadmin spørgsmål, men hva :)
Så ja, jeg kan godt se det gode og det dårlige ved det
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 21:41 #8
ja schulze, de bruger ligesom den her sætning rimeligt ofte, "Du er hermed anmeldt", den er jeg træt af, folk bliver anmeldt for de mest latterlige ting, "øøøhhh hvorfor godkendte du ikke mit svar" Så bliver man anmeldt selvom man ikke mener at det var det svar man søgede! Til dig john stigers, du er den værste du anmelder til højre og venstre, hvis anmeldelser var penge var du en meget meget rig mand! Du snakker for meget lort i flere af dine indlæg, hvor folk stiller et spørgsmål hvor du så er fremme med snuden og blander dig i hvad der er rigtigt og forkert! Du er kun bruger du har en eller anden følelse af at du skal bare blande dig på den mest iriterende måde!
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 21:50 #9
http://www.eksperten.dk/spm/289313
Sidste besked i dette indlægg, var jeg lie kommet hjem fra Julefrokost, pisse tidligt fordi jeg blev helt lost! Var pisse stiv, så fik John Stigers afvide hvem han var! *GGG* LoooooooooooL
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 21:52 #10
lol da :)))
Avatar billede boooboo Nybegynder
05. december 2002 - 21:52 #11
"fissenarrøv.... "
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 21:57 #12
Heh ja når man er fuld så er man sgu! Og så kommer ens inderste følelser sgu ud du! :o)
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 22:12 #13
Uuhhh jaa jeg tager selv mine 0 points, ååhh nej bare jeg ikke bliver anmeldt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2002 - 22:24 #14
nightman> det er sgu lige før, lille mand :)

men helt ærligt, tak for god underholdning. det eneste du har opnået med det her indlæg er at gøre dig totalt og aldeles til grin, så tak for det gode grin *gg*
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 22:32 #15
nightman og booboo er anmeldt til tæskeholdet for dårlig opførsel, grimt sprog, latterlig stavning, fordi de lugter af bæ og fordi den sagtens kan udnværes her på E.

Bare se på deres pointstatistik, det er vist ikke meget de hjælper andre.

:P Muggen røv til gayman og bææbææ
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2002 - 22:43 #16
el_barto> *LOL*
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 23:18 #17
Ååhh El-Barto nu sårer du mig buhuuuu! bahaaaa, gayman var det det bedste du kunne komme med din original! OG dig John, du er da helt til grin, for du kunne ikke forsvare en hjemmeside hvor du selv engang udgav ulovligt materiale! Nåååhhh hvor er i latterlige El_faggeto! Og John Stigers, danmarks lovlydige borger Nr.1 El_barto, hvem er det der lige er dårlig til Stavning, "bæ" hmmmm bæ er noget man bruger som lille, men du er jo nok kun selv 14 - 15 år!
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 23:18 #18
Tæskeholdet, i har ikke mødt et tæskehold endnu, i kan bare isge til så skal jeg vise jer et rigtigt tæskehold!
Avatar billede dmcn Praktikant
05. december 2002 - 23:23 #19
Cut the crap - jeg gider ikke se på det.

nightman : Jvf. reglerne skal alle bruge anmeld-funktionen hvis de ser noget de mener en coadmin skal vurdere. Det er ganske enkelt god kotume at oplyse om det når man har anmeldt en person. Er du utilfreds med denne fremgangsmåde synes jeg du skulle søge finde et andet sted at bruge din tid.
boooboo : Samme gælder for dig.
Fortsætter I to ho'der stilen, deaktiveres jeres brugere.

john_stigers / el_barto : I er begge så erfarne brugere så I burde vide bedre end at lade jer rive med. Smut ud og hjælp folk, det er I bedre til. ;)
- n0rmality, coadmin
Avatar billede boooboo Nybegynder
06. december 2002 - 15:19 #20
--- el_barto ---
Du er for underlig.
At skrive at folk lugter af 'bæ' osv. siger en del om hvor lidt du bruger hjernen. Du begynder straks at svine mig til, uden at jeg har skrevet noget om dig.
Du truer med tæskehold? - Pas på.. Ulykker kan ske for dig

--- n0rmality ---
Læs mit indlæg igen, og kom så med en begrundelse hvorfor jeg lige skal høre på dit lort.
Du truer med deaktivering? Lol, jeg er pænt ligeglad med dig og det her lorte forum
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2002 - 15:33 #21
boooboo deaktiveres.
Avatar billede initializing Nybegynder
06. december 2002 - 15:43 #22
Nightman: Du må vist hellere komme igang med at hjælpe nogen og droppe din 'Jeg-er-utilfreds-med-alt' -ting..

Oprettelsesdato tirsdag 11. december 2001 15:21
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (361 dage * 5 point) 1.805,00
Point tjent 0,00
Point brugt 30,00
Point ude 100,00
Banner point 0,00
I alt 1.975,00

Du er jo bare en inaktiv bruger som lige så gdot kunne deaktiveres..
Avatar billede nightman Nybegynder
06. december 2002 - 15:46 #23
ok, det var lige det mest naragtige du kunne gøre n0rmality, jeg melder dig snart til admin, jeg er ligeglad med mine indlægg men din opførsel som coadmin kan da ikke tolereres! At deaktivere en bruger som bliver uretfærdigt behandlet af en magt misbrugende coadmin som dig selv! SKAM DIG! Håber du vil tage dig sammen i fremtiden, jeg er FUCKING ligeglad med om du deaktiverer mig, du kan rende mig noget så grusomt hvis du gør! Det viser bare at du ikke kan redde dig ud af situationer hvor du ikke kan tåle kritiken fordi den PASSER! endnu en gang SKAM DIG!
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2002 - 15:47 #24
www.exp.dk/kontakt.phtml - du er mere end velkommen til at melde mig.
Avatar billede nightman Nybegynder
06. december 2002 - 15:48 #25
Initializing: Rend mig noget så grusomt, jeg huskede ikke engang jeg havde en bruger før ik ret længe siden! Jeg er ikke nogen ekspert, jeg var kun herinde for at kigge efter noget jeg søgte, HVAD FANDEN kommer du her og peger på folk for.... FUCK DIG SÅ GRUSOMT DIN NAR, skide ligeglad om du er coadmin! Lede perker!
Avatar billede dmcn Praktikant
06. december 2002 - 15:48 #26
Grundet sprogbrug deaktiveres nightman.
Avatar billede initializing Nybegynder
06. december 2002 - 15:48 #27
N0rmality har intet gjort galt.

Han sagde klart og tydeligt i hans kommentar 05/12-2002 23:23:43 at han ikke gidder det mere og at han ikke gidder det pis mere.

Mht. "Du truer med tæskehold? - Pas på.. Ulykker kan ske for dig" ser jeg det som en trusel..

N0rmality har handlet rigtigt og får stoppet børhevanen so far..
Avatar billede initializing Nybegynder
06. december 2002 - 15:50 #28
Forhenværende nightman: Tak for de venlige ord..
Avatar billede fcs Novice
06. december 2002 - 15:50 #29
Nightman>> Skulle du have lyst til at anmelde n0rmality, så tag gerne mig med på anmeldelsen - jeg står 100% bag hans beslutninger, da han nok er den mest egnede coadmin af os alle.

FCS/CoAdmin
Avatar billede initializing Nybegynder
06. december 2002 - 15:53 #30
Forhenværende nightman: Desuden er jeg vherken CoAdmin eller perker sm du siger.. Kom igen når du har taget 6. om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2002 - 21:58 #31
n0rmality> du har ret - men nu vidste jeg tilfældigvis hvad manden var sur over, så det kunne jeg ikke lade ligge - men jeg skal huske det næste gang :)

Sorry.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2002 - 21:58 #32
nu skriver jeg godt nok manden - hmm... nå pyt ;)
Avatar billede lvmek Nybegynder
17. november 2003 - 16:19 #33
http://www.eksperten.dk/spm/289313

2 gode grin på en dag! både det indlægg og det her!