Avatar billede neteffect Nybegynder
10. december 2002 - 08:25 Der er 25 kommentarer

Points tilbage til carsten08

http://www.eksperten.dk/spm/292887
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 09:29 #1
neteffect> forkert overskrift... carsten08 er ikke aktiv længere så point skal gå til exp_coadm (du ved - pointslugeren ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 09:30 #2
altså eksperten_coadm ;)
Avatar billede neteffect Nybegynder
10. december 2002 - 09:50 #3
Det må I selv rode med.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. december 2002 - 14:40 #4
FCS's kommentar i http://www.eksperten.dk/spm/292887 er stadigt gældene. Du bedes lukke dette spørgsmål, samt oprette et nyt coadmin kat'en og aflevere pointene der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 16:32 #5
pelkjaer> det kan vel være totalt ligemeget HVOR det bliver oprettet - pointen går på at point skal leveres til eksperten_coadm - han skal bare lave et svar her, så er den skid slået!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. december 2002 - 17:43 #6
john>>ja det er da korrekt. det var nu mere kommentaren "det må i selv rode med" jeg kommenterer, dog måske ikke klart nok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 19:52 #7
pelkjaer> oki doki  - min kommentar skulle altså ikke opfattes negativt :)

(som jeg læser den nu KAN den opfattes på den måde)
Avatar billede initializing Nybegynder
10. december 2002 - 19:54 #8
Det er egenlig ikke lige meget hvor det bliver oprettet. Hvad vil du sige til at få et JavaScript spm. i PDA > Styresystemer > Epoc ?
-Nej vel?

Luk det og opret id en rigtige kategori.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 20:01 #9
initializing> nu er det "bare" point der skal afleveres til en coadmin da de var modtaget ulovligt - så jeg vil sige at det er ligemeget.
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
10. december 2002 - 22:18 #10
Så er pointspiseren her. (P.s.: Spørgsmålet er nu flyttet til coadmin-kategorien)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 22:38 #11
hihi ;)
Avatar billede fcs Novice
12. december 2002 - 17:52 #12
Neteffect>> Husk at acceptere svaret ;-)
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
16. december 2002 - 13:40 #13
Du må hellere lige få et svar igen, så du kan acceptere det. carsten08 er deaktiveret, som påpeget i http://exp.dk/spm/292887.
Avatar billede neteffect Nybegynder
16. december 2002 - 14:02 #14
eksperten_coadm>Det er en principsag. Jeg anerkender ikke at jeg skulle have brudt reglerne ved at klikke et hurtigt svar på et spørgsmål, som det først var muligt at bedømme som måske værende i strid med reglerne, da der dukkede flere spørgsmål op af samme slags.

carsten08 har måske overtrådt reglerne, men det er mig uvedkommende. Hvis eksperten vil konfiskere points, som man mener er GIVET uretmæssigt, er det for så vidt i orden med mig - så bare tag dem. Men ønsket om at få mig til aktivt at afgive points til andre end carsten08, endda sammen med en accept på at points er MODTAGET "ulovligt", det må jeg afvise.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2002 - 14:05 #15
neteffect> i http://www.eksperten.dk/spm/292887 er der ikke spurgt om en disse, der er bare sat point på ef en der kedede sig. Derfor er point modtaget på en iflg. reglerne, ulovlig måde, og skal derfor leveres tilbage.

Jeg håber dette er forklaring nok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2002 - 14:06 #16
P.s. "HEJHEJ!!!

ville bare lige sige farvel og 200points til dem der er hurtigts!"

det er jo at forære point væk - og ja du klikkede et hurtifgt svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2002 - 14:09 #17
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
pkt. 2.1.9 - yderligere forklaring fra en coadmin BURDE ikke være nødvendigt.
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
16. december 2002 - 14:36 #18
Neteffect>> Nu gider jeg ikke at diskutere mere. Vi er flere coadmins som er enige om at du har brudt reglerne. Vi har nu forsøgt at forklare dig hvordan reglerne tolkes, men det vil du ikke lytte til. Er pointene i dette spørgsmål ikke afleveret til denne bruger indenfor 48 timer deaktiveres din bruger. Dette er den sidste advarsel. Denne beslutning vil ikke blive diskuteret yderligere fra min side. Mener du at denne beslutning ikke er fair eller rigtig, så kontakt Admin på info@eksperten.dk

FCS/Coadmin på vegne af "pointspiseren"
Avatar billede initializing Nybegynder
16. december 2002 - 14:38 #19
Skal jeg give grov æderen de skdie 200 points? ;)

neteffect: Det er da utroligt. Accepteres eksperten_coadm's svar ikke anmeldes du..
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 14:40 #20
initializing>Anmeldes? Han har lige fået at vide at hans konto lukkes om 48 timer, hvis han ikke accepterer FCS betingelser.
Avatar billede initializing Nybegynder
16. december 2002 - 14:41 #21
Ahh.. Havde ikke lige læst alt det overstående ;)
Avatar billede neteffect Nybegynder
16. december 2002 - 15:25 #22
Jamen så vil jeg her på falderebet sige farvel og tak for mange interessante timer i løbet af de godt fem måneder, jeg har været aktiv her på eksperten.

- Christian
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 16:44 #23
Tsk.
Avatar billede fcs Novice
16. december 2002 - 17:17 #24
Neteffect>> Eftersom du vælger endnu en gang at afvise svaret fra "Pointspiseren" tolker jeg det som at du ikke vil følge hvad du er blevet bedt om. Det synes jeg er trist, da reglerne er lavet for at vi alle kan få så meget ud af eksperten som muligt.

Brugeren deaktiveres.

FCS/CoAdmin
Avatar billede carsten08 Nybegynder
28. oktober 2004 - 11:52 #25
tak