Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 15:12 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvilket er bedst ?

Hvilket motherboard er det absolut bedste til overclockning ?
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 15:13 #1
- og jeg taler om P4 boards
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. december 2002 - 16:37 #2
Asus!
Avatar billede egidiussen Nybegynder
10. december 2002 - 17:32 #3
Hejsa
Jeg er ikke enig med mr.bob. - Jeg mener derimod at bundkort som EPOX og SOYO er noget bedre til overclocking.

Skipper
Avatar billede krusell Nybegynder
10. december 2002 - 17:42 #4
Ja.
Mener også at EPOX og SOYO er bedre til overclocking. ASUS lave gode motherboards, men EPOX og SOYO plejer, at have nogle features eller et design, der egner sig bedre til overclocking.
Især den serie hos SOYO, med et søvl-pcb, der jo er lavet til overclocking.
Mener det er Dragon den serie hedder. Med ULTRA som de bedste selvfølgelige :)
Jeg synes de er rigtig najs ohvertfald

krusell
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 18:49 #5
Jeg har læst en række tests med SOYO boards og det tyder at de ikke er lige så gode til OC som andre mærker.
Jeg kører i øjeblikket med et ASUS P4S533 og det synes jeg ikke er specielt godt til OC.
Jeg lukker spm i det der ikke er nogen der har besvaret mit spørgsmål.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
10. december 2002 - 20:20 #6
Hvor har du læst disse test med SOYO og hvad er der galt med EPOX?????????
Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 20:30 #7
"Hvilket motherboard er det absolut bedste til overclockning ?"

Du anbefaler kun mærker, ikke et specifikt motherboard.

http://www.tweakup.dk/article/16/dk/ i konklutionen.
Avatar billede krusell Nybegynder
10. december 2002 - 21:21 #8
heh, gider ikke engang følge op på det jeg skrev så...
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. december 2002 - 10:28 #9
Hvordan i alverden skal jeg anbefale en specifik model, når jeg intet kender til hvad du skal bruge af hardware og om det er til AMD eller Intel.
Du kommer med et meget kort og ikke-beskrivende spørgsmål, som ikke siger ret meget om dig og dine behov - og du får tilsvarende svar.

Skipper
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 10:31 #10
Du lukker spørgsmålet efter 3½ time, uden at kommenter de andres forslag, så de kunne få lov til at uddybe deres svar.

Husk at behandle folk som du selv vil behandles fremover.
Avatar billede -simon- Nybegynder
12. december 2002 - 15:06 #11
egidiussen >>> Det er ikke mit problem at du ikke kan læse; "- og jeg taler om P4 boards"

Jeg er træt af eksperten på grund af alle de noobs der bare fyrer et eller andet lort af som de ikke aner noget som helst om plus de uddyber ALDRIG sine svar.

Og jeg lukker min bruger nu her på eksperten fordi jeg er så træt af overstående, og så går jeg over til tweakup.dk hvor det er meget bedre fordi folk ikke kun tænker på at skrabe så mange points til sig som muligt, men at hjælpe sprørgeren.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. december 2002 - 15:54 #12
-simon- ses!
Avatar billede tsatiris Nybegynder
13. december 2002 - 08:30 #13
hvorfor et bræt er det bedste(fabrikat + nr)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2002 - 08:53 #14
Det hedder ikke hvorfor, men hvilket.
Avatar billede tsatiris Nybegynder
14. december 2002 - 10:57 #15
undskyld idiot
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 18:33 #16
det er ok spasser
Avatar billede tsatiris Nybegynder
15. december 2002 - 09:25 #17
du er jo lige så dum som 30 meter vådt bølgepap
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2002 - 16:55 #18
Jeg kan i det mindste skrive grammatisk korrekt :P
Avatar billede egidiussen Nybegynder
15. december 2002 - 19:24 #19
jeg håber en admin læser dette - for det i to er igang med hører ingen steder hjemme!!!