Avatar billede -simon- Nybegynder
10. december 2002 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste motherboard på markedet ?

Jeg søger et motherboard med følgende krav.

USB 2.0
5 PCI slots (mindst)
AGP 8x
3 ram slots PC2700 DDR
P4 Socket 478

Kortet skal også være i stand til at overclockes. Rammene vil jeg gerne have over 400 MHz og CPU'en jeg kører med er en P¤ NW2 2.4 som skal OC til 2.8 eller så meget som muligt. Jeg søger med andre ord det bedst OC kort til P¤ og DDR ram.

PS Jeg kører i øjeblikket med ASUS P4S533 og det synes jeg ikke er særlig godt at OC
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. december 2002 - 21:20 #1
soltek
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. december 2002 - 12:55 #2
Hejsa
Det bedste kort med de specifikationer tror jeg også er Soltek, nærmere bestemt Soltek SL-85ERV2. Se evt.: http://www.tweak.dk/test97.php
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1013
( disse test er af ERV versionen og ikke ERV2, men det er næsten sammen kort, hvor den nye version har et bedre chipset og understøtter DDR400).

Skipper
Avatar billede -simon- Nybegynder
11. december 2002 - 21:03 #3
Der stor direkte "Ikke helt så hurtigt som andre bundkort." Men jeg har derimod kigget på Gigabyte's nye bundkort som skulle være noget hurtugere.

Lukke hermed spm.