Avatar billede gretaj Nybegynder
15. december 2002 - 16:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

spørgeskema

Jeg har snart forsøgt alt for at logge mig ind på ekspertens spørgeskema, men.......
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. december 2002 - 16:18 #1
kan du ikke komme ind på http://www.eksperten.dk/spskema/ eller hva?
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
15. december 2002 - 16:35 #2
Avatar billede initializing Nybegynder
15. december 2002 - 16:37 #3
ramsings:?
Avatar billede initializing Nybegynder
15. december 2002 - 16:38 #4
Ikke for noget men gretaj du har tjent 7 point har på Eksperten i din tid som bruger.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=gretaj&option=21 Skal du ikke til at hjælpe nogen..?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2002 - 19:20 #5
initializing> det kunne være hun var en af dem der ikke vidste særligt meget, og derfor kun spørger :)
Avatar billede Noone Nybegynder
15. december 2002 - 20:51 #6
john_stigers > Eller en af dem som mig, der ikke gider det der point fis...
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. december 2002 - 01:27 #7
Jeg forstår ikke, hvorfor initializing kommer med det mærkelige spørgsmål, som er ret irrelevant i forbindelse med mit spørgsmål?Hvad ved du om hvorvidt jeg er dygtig nok til at besvare spørgsmålene, eller er det et must, at man skal kunne det for at være medlem af eksperten?
Avatar billede gretaj Nybegynder
16. december 2002 - 01:33 #8
mit spørgsmål gik egentlig ud på den brugerundersøgelse, som eksperten be'r os om deltage i:-O))
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
16. december 2002 - 08:31 #9
Nå nå nå ÅVVVV KEY... ;-)

Først skal du være logget på! (Det er nok det du har glemt...?)
og SÅ kan du komme ind HER:
http://www.eksperten.dk/spskema/

mvh. r@msings.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. december 2002 - 17:45 #10
gretaj => lukke tid?
Og det er absolut ikke et krav at man skal besvare spm, men det skader heller ikke at prøve ;o)
Avatar billede gretaj Nybegynder
15. januar 2003 - 18:07 #11
Hej Ramsings!
Jeg har besluttet mig for at acceptere dine forsøg på at hjælpe mig, selv om det ikke hjalp mig(det løste sig selv på een eller anden måde?), om ikke andet, så for din venlige måde at svare mig på.
Jeg havde ikke glemt at logge mig på:-))))
Venlig hilsen
gretaj
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
15. januar 2003 - 19:15 #12
TAK! ;-)