Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 20:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til nyt design

Jeg prøver på at lave et nyt design til 2cwd.dk ( forside ) men jeg ved ikke hvad det skal være ?

Hvis der er en som kan komme med et godt forslag giver jeg 200 point.

Venlig hilsen
2cwd
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. december 2002 - 20:07 #1
Jeg tror at du har fat i noget af det rigtige...

Enten er de her ubruglige startsider simple (og lidt kedelige) lige som din. Eller også er de smarte (men ofte ikke særligt brugervenlige) og segmenterede.

Jeg ville fastholde stilen som værende neutral.
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 20:10 #2
Jeg prøver at lave siden sådan at den ikke er som de andre portaler.
Men det er jo ikke lige til?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. december 2002 - 20:12 #3
Nej den er præcis som alle de andre...

Det skulle du have taget med i din udvilingsplan den første dag...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. december 2002 - 20:14 #4
...designet hænger jo udpræget sammen med din definerede målgruppe..  Kig på den og de omgivelser den bevæger sig i. Der finder du også inspirationen til et nyt design.
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 20:17 #5
Det har jeg gjort, men jeg syndes ikke at jeg kan finde på noget :)
Avatar billede kasper77 Nybegynder
16. december 2002 - 20:19 #6
2cwd>> Hvem er din målgruppe egentlig? Hvad er det du gerne vil præsentere på den side?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. december 2002 - 20:21 #7
Inde på Chart.dk skriver du:

"erhvervslivets nye søgedatabase og portal"

Jeg kan slet ikke se den målretter sig til erhvervslivet...  Langt de fleste links relaterer sig til "unge".
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. december 2002 - 20:23 #8
...og så mangler du et link til www.starthotel.dk under Webhosting (Den er jo Danmarks billigste og henvender sig netop til erhvervslivet)

;o)
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 20:23 #9
Kasper77: min målgruppe er nok ALLE, men også dem fra andre lande after som vi har laver 2cwd.com også.
Jeg prøver at lave en side hvor folk kan finde nogle af de bedste sider på nettet.
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 20:32 #10
startfirma.dk: du får 200 point
Avatar billede 2cwd Nybegynder
16. december 2002 - 20:33 #11
Og så siger jeg TAK...

The End....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. december 2002 - 20:37 #12
jamen selv tak,

Jeg synes egentlig det du har er fint nok...  jeg ville bare prøve at finde en rød tråd i dine kategorier...  jeg ville ikke satse på ALLE. Jeg ville vælge en af de to du har nu...

1. Unge eller Erhvervsdrivende. Jeg ved dog ikke om det er nogle målgrupper der gør særlig meget brug af sådanne startsider. Det er nok mere nybegyndere der har sådanne sider...

med mindre (en idé) at man selv kan bestemme kategorier og indhold i dem. Dem du har nu kunne så bare være et forslag :)