Avatar billede mosegrisen Nybegynder
18. december 2002 - 13:14 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

jjj

Hvordan encoder jeg?
Avatar billede mg_network Nybegynder
18. december 2002 - 13:16 #1
skriver til dig på Trillian...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. december 2002 - 13:19 #2
er dette en point-overførsel??!!
Avatar billede mosegrisen Nybegynder
18. december 2002 - 13:21 #3
Human knowledge belongs to the world...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. december 2002 - 13:21 #4
får jeg et svar, eller skal jeg bare smide en anmeldelse afsted?!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
18. december 2002 - 13:21 #5
under alle omstændigheder er det ulovligt... løsningen skal være til gængelig for alle...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. december 2002 - 13:25 #6
jeg smider en anmeldelse afsted...
Avatar billede fcs Novice
18. december 2002 - 13:48 #7
Mosegrisen og mg_network>> Hvad har I gang I? En forklaring udbedes indenfor 24 timer, ellers deaktiveres begge brugere.

FCS/CoAdmin
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
18. december 2002 - 14:23 #8
fcs: det her er måske lidt urelevant, men jeg kan ikke lade være med ast spørge: Hvad betyder FCS? :)
Avatar billede fcs Novice
18. december 2002 - 15:18 #9
Hvis det er irrelevant, så kan du jo kantakte mig udenfor spørgsmålet, se f.eks. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fcs ;-)
Avatar billede mg_network Nybegynder
19. december 2002 - 09:50 #10
Ja okay !!
mosegrisen er min nabo og jeg er hans nabo så vi plejer jo at hjælpe hinanden (det gør venner jo)

mosegrisen er "barnet"
MG Network er vores "side"

Det vil sige at jeg står for siden så med andre kan i se at vi ikke er de samme men forskellige personer med samme interesse.

ALT MAGT TIL MG NETWORK....

Anmeld mig hvis i vil, jeg har sagt det jeg skulle sige.....
Avatar billede mg_network Nybegynder
19. december 2002 - 10:40 #11
Og har er svaret som er tilgøngelig for alle:
Du kan få programmet af mig eller downloade det på www.tmpgenc.net

Når du har din fil skal du sige vælge den i programmet og sige encode. Du skal huske de der settings som jeg viste dig. Når du så er færdig fylder filen det dobblte men så siger du bare merge and cut.

Bagefter går du ind i Nero og brænder det som en vcd fil.
Og nej, jeg kommer ikke i skole på fredag fjols!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. december 2002 - 12:41 #12
fcs > hmmm - det ser da ud til at de står til sletning begge 2!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
19. december 2002 - 22:05 #13
""
Kommentar: fcs

Mosegrisen og mg_network>> Hvad har I gang I? En forklaring udbedes indenfor 24 timer, ellers deaktiveres begge brugere.

FCS/CoAdmin
""

hmmm, nu er der gået 24 timer, og der er efter min mening ikke kommet en holdbar forklaring...

fcs>>> prik lidt til dem ;) vi vil have en forklaring!! :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. december 2002 - 05:00 #14
fcs > nå, er de blevet slettet?!
Avatar billede fcs Novice
21. december 2002 - 12:02 #15
Alle>> De er begge blevet deaktiveret - undskyld svartiden, men jeg har lige haft lidt travlt med at arrangere en fest.... Det er et eller andet med at jeg bliver 30 år i dag ;-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. december 2002 - 12:04 #16
Jaaaa te løk´ :))))

Så gir han nok en lille en - Direkte fløjet ind fra Sønderborg...
Avatar billede themustangman Nybegynder
21. december 2002 - 12:10 #17
Helt ærligt mand!!!
Hvis man endelig skal snyde, kunne man så ik gøre det bare LIDT mere diskret...
Avatar billede fcs Novice
21. december 2002 - 14:03 #18
Niklajdu>> Takker - nu er jeg snart lige så gråhåret som dig. Dog bliver jeg aldrig så senil at jeg kommer til at holde med de samme fodboldhold som dig ;-)