Avatar billede -ulli- Nybegynder
19. december 2002 - 09:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sidetals fejl

Hej

Et par af mine kollegaer har brokket sig over, at når de skriver ud i Word så vises "Side x af y" ikke rigtigt.

F.eks står der på 3 sider:

Side 1 af 1
Side 2 af 2
Side 3 af 3

Begge kollegaer kører Windows 2000 og Office 2000 Premium.

Jeg har prøvet at slå "Opdater felter" til i Funktioner -> Indstillinger -> Udskriv, men det hjalp heller ikke.

Det virker, hvis de trykker "Vis udskrift" før de udskriver, men det er jo ikke sikkert de husker den hver gang? Og det sucks jo lidt, hvis de især skal skrive mange sider ud, og så kommer i tanke om det. Ren spild! Tid, papir og toner.

Findes der nogen løsning på dette? En patch fra Microsoft? Eller..?
Avatar billede jkrons Professor
19. december 2002 - 09:29 #1
Ja ServicePack 1
Avatar billede jkrons Professor
19. december 2002 - 09:32 #2
Kan downloades fra Microsofts hjemmeside.
Avatar billede jkrons Professor
19. december 2002 - 09:33 #3
Avatar billede -ulli- Nybegynder
19. december 2002 - 10:38 #4
Takker - virker i hvert fald på min. Bruger også Win2K og Office 2K premium.
Avatar billede jkrons Professor
19. december 2002 - 11:24 #5
Velbekomme!