Avatar billede gretaj Nybegynder
29. december 2002 - 01:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

scriptfejl på siden og røde krydser i stedet for billeder

Jeg får masser af røde krydser i stedet for billeder, og desuden får jeg meddelelser om "scriptfejl på siden, ønsker du at fortsætte på siden". Er der en sammenhæng mellem de to ting? Er det min opsætning, der er noget galt med eller hvad? og hvad kan jeg gøre??
Jeg bruger win2000.prof og msoffice 2000
Avatar billede boenne Nybegynder
29. december 2002 - 02:10 #1
Gå ind i Internetindstillinger i dit kontrolpanel. Her vælger du avanceret og nederst vælger du gendan standarder.
Avatar billede boenne Nybegynder
29. december 2002 - 02:11 #2
I nogle tilfælde kan det også være en fejl på siden - fordi der henvises til nogle billeder der ikke er der.
Test evt. med andre sider også.
Avatar billede skg Nybegynder
29. december 2002 - 03:04 #3
håber det er forkert kategori...
Avatar billede gretaj Nybegynder
06. januar 2003 - 19:31 #4
til skq: Hvad mener du med: håber, det er forkert kategori???
Avatar billede gretaj Nybegynder
15. januar 2003 - 10:09 #5
Hej Boenne!
Jeg har prøvet dine forslag, men intet har hjulpet, så jeg sidder stadig tilbage med mine røde krydser, men da jeg tilsyneladende ikke kan få et svar, der hjælper mig, har jeg alligevel valgt at lukke spørgsmålet.
Venlig hilsen
gretaj
Avatar billede boenne Nybegynder
15. januar 2003 - 10:29 #6
Hej gretaj! Jeg takker mange gange, tænkte på at en mulighed også var at opgradere din browserversion til en nyere. Det BURDE hjælpe..
Avatar billede gretaj Nybegynder
15. januar 2003 - 14:37 #7
Jeg har opgraderet til OE6,0..........håbløst
Avatar billede gretaj Nybegynder
20. januar 2003 - 18:44 #8
har lukket spørgsmålet.....uden resultat, men accepteretboennes venlige forsøg på at hjælpe