Avatar billede nilfri Nybegynder
04. januar 2003 - 15:09 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Nyt design - men hvad

Funktionen er det vigtigste.

Men især designet trænger til en kærlig hånd.

Kommentarer generelt, funktionelt og ang. design udbedes.

Gerne - men ikke nødvendigvis - med konstruktiv kritik.
Avatar billede nilfri Nybegynder
04. januar 2003 - 15:10 #1
Måske skulle jeg liige huske linket www.hyrdehoj.dk %o)
Avatar billede cozey Nybegynder
04. januar 2003 - 15:10 #2
link? ... Hvad er det for en side du snakker om? ...
Avatar billede cozey Nybegynder
04. januar 2003 - 15:12 #3
Meget syntetiske farver!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. januar 2003 - 15:17 #4
(1) Farverne er meget grimme, og der er slet ikke nogen sammenhæng mellem dem. Brug evt. www.colorschemer.com/online/ , til at finde nogen der passer lidt bedre sammen.

(2) De forside er alt for lang, der står alt formeget information. Jeg foretrækker en forside som er enkel, kort og let overskuelig.

(3) Synes du mangler en lille velkomst tekst, som beskriver hvad Hyrdehøj er og hvad man kan bruge siden til
Avatar billede nilfri Nybegynder
04. januar 2003 - 15:32 #5
>>> jakobclausen
Tak for relevante kommentarer.

Skyldig i alle punkter. Vedr. 3 er der en forklaring nederst / langt nederst på forsiden...

God link i 1, den vil jeg kigge på.

Du skal ha point; jeg ser lige evt. videre indlæg inden uddeling.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. januar 2003 - 16:30 #6
nilfri: Ja jeg kan godt se din forklaring, men den er placeret det forkerte sted på siden. "hyrdehøj portalen", synes jeg er noget af det første man ser når man kommer ind på siden
Avatar billede izemate Nybegynder
04. januar 2003 - 17:30 #7
Jeg ville nok vælge nogle andre farve, da dem du har valgt er meget skarp for øjnene, ellers er opsætningen af selve siden faktisk ganske pæn, men som sagt skal du nok vælge nogle lidt mere rolige og imødekommende farver :)
og som jakobclausen skriver så en lidt mere velkomst tekst så man kan sse hvad det hele dreger sig om.

alså
(1) Andre, mere behalige farver på generelt hele siden.
(2) En anden tekst på forsiden.

<\\izemate
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
04. januar 2003 - 21:42 #8
Hvis jeg går ind på siden og ikke har maksimeret står der
Hyrdehø
j
hvilket jo ikke er så fedt, ellers nogle meget skrigende farver, hvad handler siden om kunne være ens første spørgsmål?

Lidt mere overskuelighed kunne være godt.
Avatar billede coinz Nybegynder
07. januar 2003 - 09:41 #9
En af de første regler jeg lærte ang. websider var at man ikke sætter farve rundt om et link (billedlink) det har du gjort på de tre billeder på forsiden. Menuen er kedelig og usammenhængende, det er lidt irriterende, prøv evt. at starte forfra.

-coinz-
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
09. januar 2003 - 12:57 #10
Bare kjort... man sætter ikke hvid og gyl sammen ved mindre der en meget mørk farve til at give modspil.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. januar 2003 - 20:39 #11
takker for point