Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 10:26 Der er 1 kommentar

lcd display programmer

på websiden chippen.dk under deres lcd display har de en masse programmer som skulle kunne styre sådan et display men problemet er bare de er til seriel porten,firmaet siger det blot er et opsætnings problem og det skal virke

men jeg kan ikke se hvordan et program der er lavet til com porten skulle kunne se en paralel port det er inde fra programmernes opsætning man skulle kunne se par porten .

er der en der kan fortælle hvordan de programmer skal sættes op til lpt porten.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 10:27 #1
http://www.casemodding-world.dk/

de ligger i den nederse del af siden