Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

jakke

jeg har været så heldig og vinde en fleece jakke fra canal digital jule konkurence

den kommer fra firmaet
www.blendofamerica.com

der står inde i den flg på den lille flap

outershell: 53% wool
            47% viscose
linning 100% nylon
padding 100% polyester

viscose hvad er det, stoffet føles meget specielt og hvordan skal den behandles når den tid kommer .

den har model nummer 1768-10
Avatar billede sthen Nybegynder
07. januar 2003 - 15:34 #1
Viscose er et kunstprodukt i lighed med nylon og polyester.
Alligevel bør du håndvaske din jakke,grundet det meget høje indhold af uld.
Ingen tørretumbling.
Avatar billede Chewie Novice
07. januar 2003 - 15:36 #2
Viscose - er en fiber fremstillet af cellulose, altså fiber fra vækstriget. Viscose er den
vigtigste og mest anvendbare fiber og bruges i de fleste tekstile varegrupper.
Viscose blandes ofte med tex bomuld, uld eller syntetfiber. Stabelfiber er benævnelsen for
viscosefiber i korte længder som spindes til garn på samme måde som man spinder tex bomuld.
Viscosefiber kan praktisk taget fremstilles i den længde man skulle ønske. Hvis det skal spindes
sammen med bomuld bruges precis samme længde som bomuldsfiberne.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 15:48 #3
god beskrivelse chewie og sthen

enenste lille minus der står bigbrother på ryggen,på den ene ærme og på det andet tv danmark *gg*

det får i lidt poing for i 2
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 15:52 #4
det ser da dyrt ud det som det firma laver hvad koster sådan en jakke ikke fordi den er til salg
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 16:50 #5
en mønt har 2 sider det havde den lille flap også

der er vist en balje med x over = må ikke vaskes

en trekant med x over = Tåler ikke klorblegning

der er en firkant med en cirkel i med x over = Ej tørretumbling

den må stryges
og så er der et p inde i en cirkel = rense metode

azo free

det er da en dyr en når den skal gøres ren engang