Avatar billede serious Nybegynder
08. januar 2003 - 21:24 Der er 18 kommentarer og
5 løsninger

Billig PC ?

Hej allesammen !

Jeg søger en god og billig PC til omkring de 2999 kr,-
gerne mere hvis den er rigtig god.
Har du en du gerne vil sælge eller endnu bedre:
Kender du et sted jeg kan købe ville det være perfect.

mvh. Serious \\
Avatar billede kunisch Nybegynder
08. januar 2003 - 21:29 #1
Prøv www.Midtdata.dk og kik under computere i menuen.
Deres @computere starter ved 3000. kr. og kan dække mange behov. Hvis du er villig til at ofre mere og finde noget større kan du kikke på nogle andre af deres modeller.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. januar 2003 - 21:29 #2
Hvis du selv har en skærm ville jeg kigge på edbpriser.dk
her kan du let få nogen gode i den prisklasse
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. januar 2003 - 21:30 #3
www.bilka.dk -> søg -> Tilbud -> Skriv Mycom -> Søg -> Vælg MYCOM Celeron 2000 MHz

En rigtig god computer, lidt dyere en du skriver
Avatar billede articfruit Nybegynder
08. januar 2003 - 21:31 #4
er der lidt krav til hvad den skal kunne, og hvad der skal være i den, samt hvad den skal bruges til? En computer til 2999,- er et vidt begreb!!
http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=1025
Avatar billede serious Nybegynder
08. januar 2003 - 21:32 #5
Nu har jeg ikke så meget forstand på selve mhz på computere osv.
Så et direkte link til en komputere I selv synes er god ville være dejligt.
Avatar billede articfruit Nybegynder
08. januar 2003 - 21:42 #6
hvad skal den bruges til?????
Avatar billede serious Nybegynder
08. januar 2003 - 21:42 #7
jakobclausen ::

Den du har angivet koster 3999 ,-
det er en fair pris. men er komputeren god ? altså god nok til at køre de fleste spil/programmer ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. januar 2003 - 21:43 #8
serious: Jeg kan ikke give dig et direkte link, men følg min vejledning (08/01-2003 21:30:28) og du vil finde en rigtig god computer til få penge
Avatar billede articfruit Nybegynder
08. januar 2003 - 21:45 #9
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. januar 2003 - 21:50 #10
serious: Jeg læste som Mycom computerne i et computerblad hvor det og en computer fra Aldi blev vurderet, og konklusionen især på mycom computeren var at det var en rigtig god computer og kunne bruges til mange ting arbejdscomputer såvel som spillemaskine. Jeg har selv købt en og har ikke været andet end tilfreds. Mange vælger bilka computere fra da deres service er meget ringe, men med i prisen er der et års hotline, så er der problemer får du hjælp af fagfolk og ikke kassedamer fra bilka.
Kan kun anbefale den!
Avatar billede mik30 Nybegynder
08. januar 2003 - 21:56 #11
Det er begrænset hvad man får for omkring 3000,-
I denne her http://www.prc-data.dk/Produkt.asp?ProduktID=24997844
får du 512 mb ram, 40 gb hd 7200 rpm,athlon Xp 1800+(1533 MHz).
Grafik kortet er dog onboard, hvilke er knapt så godt (i grafik krævende spil) men der er er en ledig AGP port, så man kan sætte et bedre Grafik kort
i med tiden.
Avatar billede serious Nybegynder
09. januar 2003 - 00:17 #12
jakobclausen ::

Den MyCom der lyder faktisk rigtig god.
Men den du har købt er det den til 3.999,00 eller 5.999,00 kr,- ?
Eller er begge to ligegode. Jeg overvejer lidt om jeg skal købe den til 3.999,00... Men skal nu lige snakke med en af mine rigtige gode venner, han har skal vi sige lidt mere forstand på det end mig ;)
nå men jeg lader spørgsmålet blive et par dage, så kom endelige med flere bud.
Og jeg fordeler efter pointene til jer med acceptable svar.

mvh. Serious \\
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. januar 2003 - 07:22 #13
serious: Det er reelt den til 3999,00 kr, den kostede bare lidt mere da jeg købte den for noget tid siden, men indholdet er det samme.
Avatar billede articfruit Nybegynder
09. januar 2003 - 08:58 #14
Okay, det i forhold til bilka computeren, så er den jeg foreslår lidt bedre efter min mening, i hvert fald set spilmæssigt!! http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=992
Processerkraften er stort set det samme, da celeron jo ikke er det hurtigate i verden! Der er 10 gb mere harddisk, samt et bedre grafikkort i. Så skriver de heller ikke i bilka om det er ddr ram, og når de ikke gør det er det sikkert kun sd ram og så har vi ligepludselig en MEGET stor forskel på de to computere!! Der er kun problemer med at købe computer i bilka hvis den går i stykker eller lign, så kan du stå en 2-3 mdr uden puter!!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. januar 2003 - 14:43 #15
jeg kan kun anbefale at købe en mycom, de er virklig stabile...købte min for omkring 1.5 år siden, og den har være tændt lige siden( + - et par uger:-) ) den kører bare der ud af, og bliver ved og ved...

køler + cpu bliver aldrig over 48 grader varm, og den kunne evt. nemt bruges til server osv.

jeg aner ingenting om deres service derude, da jeg ikke har haft brug for det, men ved bare at lortet virker, hver gang igen og igen

wil/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. januar 2003 - 14:48 #16
cool-wil: Rart at der er nogen der er enig
Avatar billede cool-wil Nybegynder
10. januar 2003 - 10:03 #17
:-)
Avatar billede jensendk Nybegynder
10. januar 2003 - 10:04 #18
www.zitech.dk har en slæde til 3Kilo
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
11. januar 2003 - 13:39 #19
Hvis i vil se noget mere omkring mycom computere kan i se på www.mycom.dk der står alle deres pc'ere igennem tidens løb listet
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2003 - 16:07 #20
Lukke tid ?
Avatar billede black-bear Nybegynder
11. maj 2003 - 02:15 #21
æhm jeg håber at forumet stadig er åbent såe jeg ville lige spørge om hvad i syns om den her. gå ind på http://www.bilka.dk søg på alt og skriv X1. den har jeg tænkt mig at købe hvad syns i om den ??? please svar mig
Avatar billede articfruit Nybegynder
11. maj 2003 - 19:18 #22
Black-bear: Opret dit eget spørgsmål!!!!!!!
Avatar billede black-bear Nybegynder
15. maj 2003 - 20:13 #23
jaja okæ okæ okæ rolig nu fessor