Avatar billede mister_ Nybegynder
11. januar 2003 - 17:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

oprette server med router D-Link di 804

Hej
Jeg har et nætværk på to pc kørende på en D-link di 804 router. Mit prob. er når jeg vil oprette en ftp server, kan andre ikke komme ind på min ftp, jeg mener at der er åbnet for port 21 i min opsætning af router,men har har ikke den store erfaring med en router, nogen der kan hjælpe ville det være rart.
Mvh. Poul
Avatar billede dank Nybegynder
11. januar 2003 - 17:09 #1
det er ikke nok at åbne port 21, den skal "pege" på den server som er ftp server
Avatar billede mister_ Nybegynder
11. januar 2003 - 17:12 #2
hvad vel det sige "pege"
Avatar billede hologram Nybegynder
11. januar 2003 - 17:16 #3
Prøv at gå ind på http://192.168.0.1/doc/a7.htm
Der skulle du meget gerne have din Port Redirection.
Tryk på den første der er ledig og indtast de rigtige oplysninger.
Både Internet Port og Local Port skal selvfølgelig være 21, protocol skal være TCP og ved Local Computer skriver du så IP'en på server-computeren
Avatar billede mister_ Nybegynder
11. januar 2003 - 17:21 #4
det vel jeg prøve, tak for svaret
Avatar billede hologram Nybegynder
11. januar 2003 - 20:07 #5
Jaeh, og tak for points... :)
Avatar billede dank Nybegynder
11. januar 2003 - 21:33 #6
lol.. det havde jeg ingengang set.. du får nogle af mine..
Avatar billede hologram Nybegynder
11. januar 2003 - 21:56 #7
Jo tak :)