Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
19. januar 2003 - 00:28 Der er 2 kommentarer

Video-In på MSI TI4800SE-VTD

Jeg har det grafikkort som der bliver nævnt i titlen.
Jeg har dog det problem at jeg ikke aner, hvordan jeg skal komme til at benytte den video-in funktion kortet har.
Det ville være rart at kunne overføre fra min video til computeren.
I øjeblikket kører jeg med nvidia 41.09 driver. Endvidere gik jeg ind på nvidias side og downloadede en såkaldt capture som skulle gøre at jeg kunne benytte video-in funktionen. Denne hed WDM version 1.22.
Installation af driveren gik fint, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad den har gjort.
Avatar billede bbs Nybegynder
19. januar 2003 - 01:12 #1
Prøvet en org. MSI driver?

http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/3100xp.exe

Prøv den sammen med capture driveren - så burde det virke!
Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
22. januar 2003 - 21:05 #2
Undskyld mit fravær.
Kan det virkelig ikke lade sig gøre med nvidias originale driver da jeg ikke bryder mig om producenternes egne.