Avatar billede thrill Nybegynder
11. februar 2003 - 23:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jubiipost sløvere end en skildpadde ?

Er der andre som oplever at Jubiipost er (gaaaaaab) langsom om at indlæse, især hvis der skiftes mapper (i Jubiipost) ?
Avatar billede carstone Praktikant
11. februar 2003 - 23:11 #1
wow troede ikke den var der mer!
brug dog hotmail!
Avatar billede popsy Novice
11. februar 2003 - 23:12 #2
Har ikke jubiipost, men synes det er generelt for Jubii, at der er et pokkers stort dørtrin man skal over, før man er inde, og hver gang man skifter side.
Avatar billede carstone Praktikant
11. februar 2003 - 23:17 #3
jeg er død-hamrene træt af at hvis man vil noget på deres side, så skal man være "jubii-nation" medlem :s
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
11. februar 2003 - 23:19 #4
Hejsa

Hos mig kører det helt fint :)

//Rasmus
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
12. februar 2003 - 04:11 #5
jeg har samme problem den sletter heller ikke altid selv om man markere og skifter til skraldespand så noget gylle
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. februar 2003 - 04:15 #6
Hotmail er desværre ikke spor bedre; det er ikke så lang tid siden de var nede i flere dage :/
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 11:03 #7
Lukketid!? :)
Avatar billede lrd Nybegynder
16. marts 2003 - 14:16 #8
endnu en fidus der ikke afslutter sine spørgsmål. Kik hans profil....
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
16. marts 2003 - 14:56 #9
:-P
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
16. marts 2003 - 16:55 #10
Dobbelt :-P