Avatar billede klausens Nybegynder
12. februar 2003 - 03:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme Updates

Jeg vil vide om jeg kan gemme mine windows update filer, så at hvis jeg formaterer, så kan jeg altid update fra de installations filer, istedet for at skulle gå på nettet og hente fra windows update.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. februar 2003 - 04:13 #1
Det er desværre ikke muligt som du beskriver det, men dette kan måske bruges:
http://www.windows-help.net/WindowsXP/howto-10.html
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
12. februar 2003 - 07:55 #2
Jo, du kan godt overføre Windows Update-filerne.

Når du står på Windows Update siden skal du vælge "Gør Windows Update personlig"

Herefter vælger du, at "Windows Update Kataloget" skal vises.

Her går du ind og kan søge efter diverse opdateringer og downloade dem så du har dem lokalt på din maskine :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2003 - 08:56 #3
Som i-know siger :)
Avatar billede lrd Nybegynder
12. februar 2003 - 09:56 #4
hmm bliver de ikke slettet når manden formatere alt på sin comp
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
12. februar 2003 - 10:08 #5
ird-> Flot svar!!

Ja selfølgelig bliver de slettet men der er noget der hedder backop på andre drev eller andre medier.
Avatar billede klausens Nybegynder
12. februar 2003 - 12:46 #6
Jeg kunne bruge i-how.dk råd, tak for det!
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
12. februar 2003 - 12:52 #7
Selvtak :)