Avatar billede thesqunk Nybegynder
15. februar 2003 - 18:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Valgmuligheder ved højreklik

Hej Eksperter!
Når jeg højreklikker på fx. en mappe, kommer der en menu hvor jeg kan vælge kopier, klip, åbn, stifinder osv. Jeg har netop afinstalleret et anitivirus program, men ikonet "Scan For Viruses" er der stadig. hvordan kan jeg fjerne dette?
Avatar billede cloppy Nybegynder
15. februar 2003 - 18:26 #1
okey
Avatar billede thesqunk Nybegynder
15. februar 2003 - 18:29 #2
hvad fanden er det for noget SPAM-PIS cloppy.. du burde sku ha en advarsel :o/
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. februar 2003 - 18:36 #3
har du genstartet?
Avatar billede thesqunk Nybegynder
15. februar 2003 - 19:31 #4
Op til flere gange
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. februar 2003 - 20:22 #5
lav en søgning i registry editor
i kør/run skriv , regedit
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 21:23 #6
1: Start-Indstillinger-Kontrolpanel-Mappeindstillinger-Vis-Sæt et hak i vis skjulte filer og mapper.

2: Gå nu ud på skrivebordet og klik på denne computer.

3: Klik så på det drev hvorpå du har din xp ligger nok "C"

4: Klik på document and settings

5: Klik på dit brugernavn og her er send til mappen og hvis genvejen ligger heri sletter du den.
Avatar billede thesqunk Nybegynder
15. februar 2003 - 22:37 #7
i-know.dk > ikke der men HER:

http:\\squnk.fateback.com

\squnk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2003 - 04:42 #8
thesqunk?! hvad har du gang i?
skal du anmeldes?!
Avatar billede thesqunk Nybegynder
16. februar 2003 - 10:33 #9
UPS! jeg glemte lige, at få den rigtige side op at køre, tak metal_hansen!

Det er vist fixet nu!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2003 - 10:35 #10
hmm - hvorfor dælen skrev jeg det andet?!
vi siger tak til hukommelsen ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2003 - 10:36 #11
har du søgt efter det i regedit?
Avatar billede thesqunk Nybegynder
16. februar 2003 - 16:09 #12
Hvad skal jeg søge efter? og hvad skal jeg gøre med det jeg finder? Og hvad kan jeg egentlig bruge regedit til?
(Jeg er ikke så tough til det skidt)

\squnk
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
16. februar 2003 - 16:11 #13
I regedit søger du efter dette virus program du har haft indstaleret og sletter så det du finder.

Evt skal du lige lave en backop først af regedit.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2003 - 16:19 #14
søg efter 'scan for viruses' så skulle den gerne dukke op. Så sletter du bare strengen. Men lav lige en backup af den først (gøres under exporter)
Avatar billede thesqunk Nybegynder
16. februar 2003 - 17:09 #15
Allright! det virkede.. Jeg gjorde faktisk det samme da jeg læste cp1's men søgte kun en gang og slettede så. da jeg gjorde det igen med metal_hansens fandt jeg først det billede jeg havde lagt ud på min ekperten side, men i anden omgang fandt jeg "noget" som jeg slettede, så den er væk nu!
cp1 ~ gider du lægge et svar?
6 - Metal_Hansen
4 - CP1
\squnk
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. februar 2003 - 11:27 #16
:)
Avatar billede thesqunk Nybegynder
17. februar 2003 - 15:10 #17
HOV!.. jeg troede at der var 10 point.. Metal_Hansen får et nyt spørgsmål.. og cp1 får pointene herfra.

/tak
Avatar billede bentn Nybegynder
24. februar 2003 - 20:25 #18
thesqunk >din kommentar til cloppy er lige lovlig hård. Jeg tror bare cloppy lytter med på dette indlæg,-og lavede derfor en kommentar.