Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. februar 2003 - 10:51 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

kopiere profiler?

er der en måde man kan kopiere profiler på i xp det er vel ikke bare at gå ind i c:\documents and settings\%username%
er der ikke en anden måde at kopiere dem på???
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 10:51 #1
jo det er det
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 10:54 #2
en anden måde ?? Hvad er dit formål ?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. februar 2003 - 10:54 #3
jeg har selv fundet ud af det det var en anden måde højreklikke på denne computer og der egenskaber så er det avanceret. så er det brugerprofiler, indstillinger for den.
eller takker
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. februar 2003 - 10:55 #4
du kan jo lige lægge et svar for du prøvede da at finde ud af det for mig... dvs. du har burgt lidt tid så du kan lige få halvdelen... hvis du er tilfreds med det...
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. februar 2003 - 10:55 #5
du kan bruge backup funktionen, her kan du vælge hvilke mapper der skal gemmes, herunder Document and settings.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 10:57 #7
tid og tid... :o) men er der at svar. Behøver nu ikke have halvdelen
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2003 - 10:58 #8
det går godt med gramatikken i dag. Jeg mener: her er et svar
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. februar 2003 - 11:00 #9
takker mpedersen hvis du lægger mærke til det så er det faktisk det som jeg selv har kommet frem til... dit er bare på engelsk...
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. februar 2003 - 11:17 #10
takker for points..