Avatar billede laumann Nybegynder
24. februar 2003 - 11:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Polyfoniske toner til Nokia

Hej Drenge

Her er dagens gåde jeg går og bryder hovedet med:

Jeg er blevet helt vild med noget som en eller anden fløjter på en DVD jeg har, og vil gerne lave dette til Polyfoniske toner til min Nokia tlf.

Hvordan pokker gøres dette? Både at hente lyden fra DVD'en og derefter lave dette om til en ringetone? Og derefter uploade det til telefonen?

Mads Laumann
ICQ: 46231932
Avatar billede Thomas Nybegynder
24. februar 2003 - 12:25 #1
Polyfoniske ringetoner er svjv midi melodier - måske det kan hjælpe dig videre?!
Avatar billede laumann Nybegynder
24. februar 2003 - 12:34 #2
Overhovedet ikke, jeg er totalt clueless hvad ringetoner angår, jeg vil gerne betale mig fra det hvis der er nogle der ved
Avatar billede Thomas Nybegynder
24. februar 2003 - 13:44 #3
Det er en interessant problemstilling.
Problemet ville nok være (i dit tilfælde), at den melodi du hører på DVD'en er ophavsretsligt beskyttet, og derfor skal du betale for at bruge/konvertere den. Hvis du derfor kunne finde en udbyder af polyfoniske ringetoner der allerede har en aftale med Koda (eller lign.), og lå inde med din melodi, så kunne du nok få den overført til din telefon (mod et mindre beløb selvfølgelig).
Avatar billede laumann Nybegynder
24. februar 2003 - 13:52 #4
Kender du nogle der polyfoniske ringetoner?
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 16:53 #5
det ved jeg ikke
Avatar billede Thomas Nybegynder
01. marts 2003 - 11:10 #6
Du kan finde polyfoniske ringetoner hos www.mobital.dk (og sikkert også flere), men om de har lige den du er ude efter er svært at sige.
Avatar billede laumann Nybegynder
16. april 2003 - 14:30 #7
s