Avatar billede quisifa Nybegynder
27. februar 2003 - 14:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

<input type="file"> - ændre tekst på knap?

Hvordan ændre man den tekst der står på knappen nar man bruger en <input type="file"> (helst uden javascript)
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
27. februar 2003 - 14:49 #1
<input type="submit"  value="tekst-på-knap-her">
Avatar billede dar Nybegynder
27. februar 2003 - 14:50 #2
Det kan man ikke!
Avatar billede quisifa Nybegynder
27. februar 2003 - 14:50 #3
Heller ikke hvis man bruger javascript?
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 14:54 #4
Dette her virker, men kun i IE 5 eller højere:

<form action="modtager.php" name="f" onSubmit="this.filFelt.disabled = true; return true;">
<input type="file" name="filFelt" onChange="this.form.vistFelt.value = this.value;"><br>
<input class="felt" type="text" name="vistFelt" value="Find en fil makker"><br>
<input type="button" value="find mig makker" onclick="this.form.filFelt.click();"><br><br>
<input type="submit" class="knap" value="Gem animation">
</form>